Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@12:38:13 GMT

مصمم به برقراری پرواز یاسوج به کشور عمان هستیم

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۵۰۱

مصمم به برقراری پرواز یاسوج به کشور عمان هستیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برقراری پرواز یاسوج به کشور عمان تصمیم جدی گرفته ایم.

سیدعلی احمدزاده در دیداری که نماینده ای از آژانس هواپیمایی الرفاء حضور داشت، تاکید کرد: استان آماده است تا این شرکت خط پروازی یاسوج – عمان را راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه، سرعت عمل در این کار برای ما خیلی مهم است، اظهارکرد: در این استان ۲ فرودگاه یاسوج و گچساران آمادگی برقراری ۲ تا ۳ پرواز در هفته را دارند و به مرور قابل توسعه و افزایش پروازها می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای پروازهای بین المللی باید شروعی داشته باشیم تصریح کرد: برای تامین هواپیما و راه اندازی پروازها قطعا مسئله تسهیلات و آورده آن هم مورد توجه خواهد بود.

احمدزاده خاطرنشان کرد: با برقراری این پروازها، استان به لحاظ گردشگری از جمله بوم گردی، صادرات، واردات و زمینه برای معرفی توانمندی ها، ظرفیت های استان  و جذب سرمایه گذار فراهم می شود.

وی یادآور شد: فرودگاه یاسوج اکنون آماده این پروازها می باشد و برای فرودگاه گچسارن قول تامین و نصب کامل تجهیزات را گرفته ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جام جهانی قطر هم در پیش است و همجواری آن با کشور عمان به اهمیت موضوع می افزاید و علاوه بر جابجایی توریسم و مسافر محصولات لازم از جمله آب معدنی که ۱۶ کارخانه تولید آب معدنی با کیفیت بالا داریم می تواند زمینه ساز برای شروع این پروازها باشد.

احمد زاده با اشاره به دیگر توانمندی های منحصر به فرد استان گیاهان دارویی و تنوع آنها، محصولات بهداشتی و آرایشی و شوینده های گیاهی که همه طبیعی هستند تصریح کرد: این استان دارای میوه ها و از جمله سیب با کیفیت بالا برای صادرات می باشد.

وی، رودخانه های فراوان، چشمه زارها، مکان های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی و قله های رفیع دنا برای کوهنوردی در استان را از دیگر ظرفیت ها در حوزه گردشگری در این استان مطرح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ابوالفضل غلام رضازاده نمایند شرکت هواپیمایی الرفاء نیز گفت: این شرکت آمادگی کامل برای راه اندازی پرواز یاسوج به کشور عمان را اعلام می کند و از هم اکنون پیگیر برقراری این پروازها خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد کشور عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم، گفت: سبک زندگی شهدا و ترویج آن‌ها امروز وظیفه همه ما است و همه باید تلاش کرد که کشور را به جایگاهی که مدنظر امام و رهبری است برسانیم

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمود پاکدل، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در آئین معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم کرده و از میانگین کشوری بالاتر است.

وی افزود: این استان دارای شخصیت‌های مدیریتی، فرهیخته علمی است که در سطح کشور حضور دارند و خدمات آن‌ها به‌کل مردم ایران می‌رسد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: سبک زندگی شهدا و ترویج آن‌ها امروز وظیفه همه ما است و همه باید تلاش کرد که کشور را به جایگاهی که مدنظر امام و رهبری است برسانیم و آرزوی شهدای ما یا شهادت یا زیارت بود و امروز به برکت خون شهدا، زیارت حرم مطهر امام علی علیه‌السلام و حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و دیگر ائمه میسر شده است.

وی در خصوص عملیات وعده صادق تصریح کرد: ۷۲ ساعت قبل از عملیات اطلاع داده‌شده بود و بیان داشتند چه درخواستی دارید تا شما از این عملیات منصرف شوید اما ایران از حق خود کوتاه نیامد؛ در این عملیات کشورهای زیادی از طرق مختلف به دنبال انصراف ایران بودند، اما در نهایت به همت سپاه پاسداران موشک‌های ایران از لایه‌های دفاعی عبور پیدا کرد و نقطه موردنظر هدف قرارگرفته شد که این موضوع باید قدر دانسته شود.

پاکدل با بیان اینکه در توجه به خانواده شهدا و ارج نهادن آن‌ها وظیفه داریم، خاطرنشان کرد: ما در هر جایگاه و کسوت باید خانواده شهدا را تکریم کنیم.

وی افزود: طرحی با عنوان قوانین شناخت و همراه با محاسبه با بار مالی نوشته شد که اعتبارات از ۳۰ هزار میلیارد به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم، گفت: فقط در حوزه درمان بودجه ما از چندین وزارتخانه با ۱۸ هزار میلیارد تومان بیشتر است که بتوان بخشی از رنج و مشقت جراحات ناشی از دفاع مقدس جبران شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین از خدمات رضا پارسیان نژاد تقدیر شد و حجت‌الاسلام قدرت الله خرم‌روز به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

کد خبر 751799

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • اعلام وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • وضعیت نامناسب دفن زباله در استان به دستگاه قضایی اعلام شد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی اعلام شد
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور