Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید کاری به حواشی شب گذشته ندارد و آینده مهم است.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از این که موفق شد به عنوان نماینده باشگاه‌ها وارد هیات رییسه فدراسیون فوتبال شود، اظهار کرد: انتخابات تحت نظر کمیته برگزاری و سازمان‌های نظارتی برگزار شد و برآیند دیگاه اعضای مجمع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که تا امروز تلاش و کردند و زحمت کشیدند، قابل تقدیر هستند و کسانی که امروز هستند باید با یک‌پارچگی و هم‌بستگی به دنبال موفقیت فوتبال و به خصوص موفقیت در جام جهانی باشند.

وی ادامه داد: البته که باید نگاه ویژه‌ای به فوتبال و فوتسال بانوان شود که در فوتسال بانوان تا سال ۲۰۲۶ هیچ رویدادی وجود ندارد و از طریق AFC باید پیگری شود و ما هم به عنوان نماینده باشگاه‌ها بتوانیم دیدگاه باشگاه‌ها را در هیات ریسه داشته باشیم و همانطور که قبل هم به عنوان رییس هیات در فدراسیون بودم و دیدگاه آن‌ها را منتقل می‌کردم، اکنون باشگاه‌دار هم هستم و دغدغه مربیان و بازیکنان را به هیات رییسه انتقال دهم.

ساکت در خصوص این که ماجدی گفته زیر قرارداد هیچ مربی دیگری را امضا نخواهد کرد، عنوان کرد: اجازه دهید که این مسائل در زمان خودش حل شود. خانواده فوتبال همیشه با هم صمیمی هستند و من هم کنار گرشاسبی نشسته بودم.

او در پایان درباره حواشی شب گذشته گفت: آن چه گذشته، گذشته است و کاری به آن‌ها ندارم و ما باید به آینده نگاه کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمدرضا ساکت ، مهدی تاج ، انتخابات فدراسیون فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدرضا ساکت مهدی تاج انتخابات فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسؤول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آئین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6096589

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان