Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید مرتضی سقائیان نژاد روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از ۴۰ پروژه مجموعه مدیریت شهری، افزود: شش هزار سلول پارک خودرو و ۲ هزار و ۱۰۰ جای پارکینگ موتورسیکلت در قم وجود دارد که پاسخگوی نیازهای مردم و زائران نیست.

وی ادامه داد: رایزنی و مذاکرات با سرمایه‌گذاران پروژه ضلع شرقی حرم مطهر در حال انجام است و پس از عقد قرارداد یک هزار و۶۰۰ پارکینگ در این محل احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم اضافه کرد: پارکینگ استقلال با ظرفیت ۳۰۰ جای پارک به‌زودی افتتاح و پروژه پارکینگ طبقاتی سیرنگ نیز با ۴۰۰ سلول پارک طی هفته جاری به زمین زده خواهد شد.

وی با تاکید بر کمبود پارکینگ در قم، اظهار داشت: تا یک سال آینده یک هزار و ۲۰۰ سلول پارک جدید در شهر قم به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار قم در ادامه عنوان کرد: سال گذشته افزون بر ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در قم به بهره‌برداری رسید که نسبت به بودجه ۴ هزارمیلیاردی شهرداری رقم قابل‌توجهی بوده‌است.

وی ابراز کرد: محور پیامبر اعظم یکی از بسترهای مهم اقتصادی و سرمایه‌گذاری قم است و لازم است برای ضمانت سرمایه‌گذاری در آن زیرساخت‌های لازم احداث و تملک بلوک‌های باقی‌مانده انجام بگیرد.

 وی اظهار داشت: سرانه فضای سبز شهرداری قم با عبور از مرز ۲۰ مترمربع در وضعیت مطلوبی در بین کلان‌شهرهای کشور قرار دارد.

سقائیان نژاد تصریح کرد: در مباحث فرهنگ ایثار و شهادت شهرداری محور اقدامات شهری است و هماهنگی خوبی با قرارگاه ۱۹ دی وجود دارد.

همزمان با هفته دولت ۴۰ پروژه مجموعه مدیریت شهری قم بااعتباری بالغ‌بر یکهزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها هفته دولت شهرداری قم قم سید مرتضی سقائیان نژاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت شهرداری قم قم هفته دولت شهرداری قم قم سید مرتضی سقائیان نژاد بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از اتمام عملیات ساخت پارکینگ در محله چهل اختران و نزدیکی بقاع متبرکه این محله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید متین‌فر امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف بوجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه حرم و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 748815

دیگر خبرها

  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال