Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:56:00 GMT

فتنه عراق زیر سر آمریکا و اسرائیل است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۷۴۸

فتنه عراق زیر سر آمریکا و اسرائیل است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مشاور عالی نماینده ولی ‌فقیه در نیروی انتظامی کشور گفت: فتنه عراق زیر سر آمریکا و اسرائیل است.

حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی در مراسم بزرگداشت هفته دولت در شهر یاسوج، وحدت، بصیرت و ولایت فقیه را از مولفه‌های قدرت دانست و گفت: ملت ایران از این نعمت برخوردار است.

وی با اشاره به حوادث اخیر عراق افزود: مرجع دینی جریان صدر به دلیل کهولت سن از مرجع تقلیدی انصراف داد و گفت: از مقام معظم رهبری پیروی کنند، اما این جوانک نادان با فتنه عراق را دچار تلاطم کرده، داعش تا چند کیلومتری حرمین عسگریین آمده و می‌تواند پیاده‌روی اربعین را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی نماینده ولی ‌فقیه در نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در حقیقت هر کشوری دو نوع قدرت سخت‌افزاری که شامل منابع زیر زمینی و روی زمینی و قدرت نرم که شامل حرکت مردم در صحنه‌ها می‌شود دارد که ملت ایران از هر دو نوع قدرت در اوج عظمت جهان برخوردار است، ایران اسلامی بالاترین قدرت نیروی انسانی و حاج قاسم‌ها را داریم .

ملک‌محمدی با اشاره به حادثه عراق تصریح کرد: در مرزها و بیرون از مرزها استکبار جهانی، اسرائیل و انگلیس و عربستان و هم پیمانان بر علیه ملت ایران تحرکاتی دارند در این شرایط باید خودمان قدر خودمان را بدانیم، این پیام شهید رجایی و باهنر و همه شهداست.

وی ادامه داد: به گفته شهید سلیمانی ورودی‌ها را راحت بگیریم تا مردم زیر پرچم ولایت قرار گیرند، همه ما مدعوین شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم هستیم و در همه جلسات یاد و نام آنها را گرامی بداریم.

مشاور عالی نماینده ولی ‌فقیه در نیروی انتظامی کشور عنوان کرد: در اوایل طلبگی خدمت شهید باهنر و شهید رجائی رسیدم، تواضع شهید رجایی و ادب شهید باهنر، وجدان کاری و انضباط این عزیزان درسی برای همه مسئولان است و امروز مفتخریم بعد از سه دهه دولت جهادی و انقلابی به ریاست یک دانشمند و عاشق اهل بیت روی کار آمده که یک فرصت استثنایی است.

ملک‌محمدی تاکید کرد: فتنه عراق زیر سر آمریکا و اسرائیل است چون می‌دانند اگر ۳۰ میلیون نفر در اربعین شرکت کنند میخی بر تابوت اسرائیل و عربستان است. در این شرایط باید بصیرت داشته باشیم و مانند شهید سلیمانی ولایت را درک کنیم.

وی با بیان اینکه در ولایت تنها اظهار ارادت کفایت نمی‌کند، تصریح کرد: باید التزام داشته باشیم، شجاعت و شهامت و تواضع شهید سلیمانی برای همه الگو بود و ولایت‌باور و ولایت‌یاور بود.

مشاور عالی نماینده ولی ‌فقیه در نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن گاهی شخص ولی‌فقیه و گاهی یاران صدیق ایشان را مورد هجمه قرار می‌دهد، گفت: دستور مشترک شبکه‌های ضد انقلاب تخریب شخص آیت‌الله رئیسی است و همه می خواهند یار صدیق رهبری را تخریب کنند.

ملک محمدی با اشاره به اقدامات دولت در یکسال اخیر افزود: پرداخت بخش قابل توجهی از بدهی دولت گذشته، حذف ارز فسادزای ۴۲۰۰، کنترل بیماری کرونا و از همه مهمتر سفر استانی رئیس جمهور به ۳۱ استان و صحبت با مردم بدون هیچ مانعی از جمله اقدامات دولت سیزدهم است.

وی اظهارکرد: شهید رجایی کمتر از دو ماه رئیس جمهور بود اما سه دهه از او یاد می‌شود همراه و یار و یاور امام بود اگر اینگونه باشیم می توانیم خود را یار و یاور انقلاب بدانیم.

به گزارش ایسنا، مشاور عالی نماینده ولی ‌فقیه در نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: در زمان غیبت از نعمت ولایت فقیه برخوردار هستیم آنقدر نعمت ولایت مهم است که خدا در قرآن پیامبر را تهدید می کند که با نعمت ولایت دین کامل و خدا خشنود و دشمنان مایوس می شوند. ما سلاح و مهمات داریم دشمنان هم دارند اما وجه تمایز ما با دنیا داشتن نعمت ولایت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد فقیه در نیروی انتظامی کشور مشاور عالی نماینده ولی شهید سلیمانی نعمت ولایت ملک محمدی فتنه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد