Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد پاینده، سرپرست موقت روابط عمومی فدراسیون که امروز آخرین روز حضورش در فدراسیون بود، کناره گیری کرد

سرپرست موقت روابط عمومی فدراسیون فوتبال که می دانست برکناری اش قطعی است، کناره گیری کرد.

به گزارش طرفداری، کاملا قابل پیش بینی بود رییس جدید فدراسیون فوتبال حاضر به همکاری با موقت ها نيست. سرپرست موقت روابط عمومی فدراسیون فوتبال يکی از کسانی بود که قطعا از کار برکنار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاینده که کارمند روابط عمومی بود بعد از سرپرستی ناگهانی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال، در کمال تعجب کارشناسان سرپرست موقت روابط عمومی فدراسیون شد. او که می دانست با شکست میرشاد ماجدی برکناری اش قطعی است، امروز قبل از آن که مهدی‌ تاج برکنارش کند، کناره گیری کرد.

اخبار داغ 

بازی کردن فرزندان لواندوفسکی در نیوکمپ پس از بازی برابر وایادولید فدراسیون موقت، فوتبال را گروگان گرفته بود رضایت هری کین از پروژه کونته در تاتنهام؛ اسپرز خواهان تمدید قرارداد محمدحسین میثاقی از تعلیق فوتبال ایران خوشحال شد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی با صدور حکمی سیاوش عبدی را به عنوان مشاور، مدیرحوزه مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌ عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، منصوب کرد.

سیاوش عبدی دارای سوابقی همچون مدیر کل حوزه استاندار سیستان و بلوچستان، مدیر حوزه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، مدیر حوزه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید و همچنین مسئول دفتر وزیر صنعت معدن و تجارت بوده است.

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد