Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه همزمان با هفتمین روز هفته دولت در آیین افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های هفته دولت سال‌جاری شهرستان بروجن تأکید کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف اُمیدآفرینی بین قشرها و گروه‌های مختلف در دستور کار مدیران باشد تا بتوان هجمه‌های سنگین دشمن را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت در یک‌سال اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح بین‌المللی، ملی و استانی انجام داده و باعث ارتقای شاخص‌های مختلف شده است.

حیدری یکی از راهبردهای اساسی دولت را زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام و تصریح کرد: برجسته‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی در کنار خدمات قابل ارائه به مردم و تهیه پیوست فرهنگی برای تمامی طرح‌ها مورد توجه همگان باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نگاه به آموزش و پرورش در دولت کنونی را نگاهی همراه با تفکر ارزشی دانست و اظهار داشت: دولت در یک‌سال اخیر توجه به وضعیت بهداشت، واکسیناسیون گسترده، بیمه شدن پنج میلیون نفر، رتبه‌بندی معلمان، تجارت خارجی و تعاملات جهانی را به‌طور جدی پیگیری و اجرایی کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح با ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار و ۶۷۶ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساخت، صنعتی، فرهنگی، فضای اداری، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها بروجن هفته دولت افتتاح طرح چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن هفته دولت افتتاح طرح بروجن هفته دولت افتتاح طرح چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال