Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:06:50 GMT

حواشی مجمع پرماجرای فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۷۱۸۴

حواشی مجمع پرماجرای فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه" در فاصله کمتر از سه ماه تا برگزاری جام جهانی فوتبال، یکی از حساس‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین انتخابات تاریخ فدراسیون فوتبال ایران امروز برگزار خواهد شد تا صاحب داغ‌ترین صندلی ورزش ایران توسط اعضای مجمع انتخاب شود.
مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی در حالی به عنوان سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در ساعات اولیه بامداد امروز، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون خبر داده بود و علاوه بر قرار دادن این خبر در سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر نیز این موضوع را اعلام کرد اما سه ساعت بعد، پیرو نشست اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این تصمیم دبیرکل وتو شد تا انتخابات طبق برنامه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نظر می‌رسد هیئت رئیسه فدراسیون با درنظر گرفتن تبعات احتمالی لغو ناگهانی انتخابات که از سوی فیفا و ای اف سی فدراسیون را تهدید می‌کرد، تصمیم به برگزاری انتخابات در موعد مقرر قبلی گرفتند.

در نهایت، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود. شما مخاطبین ورزش سه می‌توانید به صورت لحظه به لحظه در جریان آخرین اخبار این مجمع قرار بگیرید.

پوشش زنده خبری 08 شهریور 1401 ساعت 14:36

با تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون فوتبال، انتخاب جانشین برای دبیرکل و مدیر روابط عمومی فدراسیون و مشخص کردن تکلیف سرمربی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال، احتمالا نخستین تصمیمات پیش روی مهدی تاج خواهد بود.

08 شهریور 1401 ساعت 14:36

مهدی تاج برای سومین بار در طول دوران کاری خودش برای ریاست بر فدراسیون فوتبال از مجمع رای گرفت.

08 شهریور 1401 ساعت 14:36

همراهی بهرام رضاییان و یکی دیگر از اعضای هیات رئیسه با مهدی تاج، مهدی محمدنبی، منصور قنبرزاده و محمدرضا ساکت، دست بالا را در تصمیم‌گیری در هیات رئیسه یازده‌نفره فدراسیون فوتبال به گروه تازه‌وارد خواهد تا مهدی تاج بتواند تصمیمات بزرگش را عملیاتی و مصوب کند.

08 شهریور 1401 ساعت 14:36

لبخند رضایت مهدی تاج به همراه دو نایب‌رئیس خودش که همگی با آرایی قاطع به سمت‌های رئیس و نواب رئیس برگزیده شدند.

08 شهریور 1401 ساعت 13:42

حسن کامرانی‌فر در یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی کاری‌اش، مجمع انتخابات را نیمه‌کاره رها کرد و رفت. روزی که احتمالا از شب اشتباه تاثیرگذارش در بازی شیلی و سوئیس در جام جهانی 2010 هم تلخ‌تر بود.

08 شهریور 1401 ساعت 13:39

ماجدی در فاز دیگر گفتگوی خودش با خبرنگاران بار دیگر تاکید کرد قطعا پای قرارداد احتمالی فدراسیون با کی‌روش را امضا نخواهد کرد.

08 شهریور 1401 ساعت 13:38

میرشاد ماجدی در خصوص تعاملش با تاج: من اهل حاشیه نیستم، کسی به پای ما بپیچد، به پایش می‌پیچم و اگر کاری به کارم نداشته باشند از کنارشان عبور می‌کنم.

08 شهریور 1401 ساعت 13:35

مهدی تاج در مورد اتفاقات شب گذشته پیرامون انتخابات گفت: من نمی‌دانم. از افرادی که دو هفته تلاش می‌کردند بپرسید.

08 شهریور 1401 ساعت 13:35

میرشاد ماجدی: آقای تاج بسیار بسیار خوش‌شانس است.

08 شهریور 1401 ساعت 13:35

تاج در خصوص حضور علی خطیر در سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال ابراز بی‌اطلاعی کرد.

مشاهده بیشتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج میرشاد ماجدی عزیزالله محمدی 08 شهریور 1401 ساعت 14 36 08 شهریور 1401 ساعت 13 فدراسیون فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی

امام جمعه سمیرم گفت: دو کاندید از طریق مر قانونی اقدام کنند تا بعد از انتخابات حواشی نداشته باشیم و از مردم خواست همانطور که در مرحله اول افتخار آفریدند و بیشترین میزان مشارکت را داشتند در این مرحله نیز با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم ضمن عرض تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: فرزندان شما مردم عزیز در دو عملیات وعده صادق و طوفان الاقصی سیلی محکمی به اسرائیل زدند و امروز اسرائیل در شوکی قرار گرفته که نمی‌داند جواب این سیلی‌ها را چگونه بدهد و قطعاً نمی‌تواند از طریق نظامی اقدام کند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود دشمن از چند طریق ورود کند که یکی از آن‌ها فرهنگی و حجاب در تابستان است لذا مردم و مسئولان امر باید آگاه باشند که دشمن از طریق حجاب و عفت‌ها ما را مورد هدف قرار ندهند.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: اسرائیل وقتی سیلی خورده است به مسئله بعدی یعنی آبرو خواهد پرداخت و مثل اتفاقاتی که در افغانستان، ارمنستان، پاکستان، ترکیه و عراق افتاده است حوالی کشور ما را طوری رقم می‌زند که به مشکل اجتماعی در درون جامعه اسلامی تبدیل کند.

وی عنوان کرد: در زاینده‌رود اصفهان سال‌ها قبل نشانه آن را دیدیم که مردم و مؤمنان را به جان هم انداختند و چون از بیرون نمی‌تواند حمله کند از طریق آب اقدام می‌کند.

حجت‌الاسلام دیانی اضافه کرد: مسئله آب مسئله راحتی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت دشمن برای آن برنامه دارد و چهارمحال و بختیاری را به جان اصفهان، خوزستان را به جان لرستان، لرستان را به جان اصفهان می‌اندازد؛ در حالی که کل آب مورد نیاز اصفهان در همه زمینه‌ها ۸۶۰ میلیون متر مکعب است و این در حالی است که سه میلیارد متر مکعب آب شیرین از طریق اهواز به دریا می‌ریزد.

وی خاطرنشان کرد: آب طرح ملی است و دست من و شما نیست اما دشمن ما را به جان هم می‌اندازد؛ باید حق‌آبه کشاورزان داده شود و طرح انتقال آب اجرا شود.

امام جمعه سمیرم در پایان با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات تأکید کرد: دو کاندید از طریق مر قانونی اقدام کنند تا بعد از انتخابات حواشی نداشته باشیم و از مردم خواست همانطور که در مرحله اول افتخار آفریدند و بیشترین میزان مشارکت را داشتند در این مرحله نیز با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 750336

دیگر خبرها

  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان