Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اطلاعات وزارت انرژی آمریکا؛ حجم نفت موجود در انبارهای این کشور به کمترین میزان در 38 سال گذشته رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل ایران اکونومیست به نقل از رویترز، اطلاعات وزارت انرژی آمریکا نشان می‌دهد که حجم نفت انبارشده در ذخیره‌گاه‌های این کشور طی هفته گذشته 3.1 میلیون بشکه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس میزان نفت موجود در ذخایر استراتژیک آمریکا به 450 میلیون بشکه رسیده که کمترین میزان از سال 1984 تاکنون به شمار می‌رود.

به طور کلی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دولت آمریکا طی ماه‌های گذشته با هدف کنترل قیمت نفت در بازار جهانی به طور متوسط روزانه حدود یک میلیون بشکه از این ذخایر برداشت کرده و پیش‌بینی می‌شود با ادامه این روند شاهد بدتر شدن اوضاع در انبارهای نفت استراتژیک آمریکا باشیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود

مدیرکل اداره نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در شهر مشهد تولید می‌شود. - اخبار استانها -

احسان نجاری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت: افزایش ورود زائران به شهر مشهد مقدس و میزان ماندگاری آن ها، تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز باعث افزایش میزان تولید زباله در شهر مشهد نسبت به سال گذشته همزمان با اولین ماه سال بوده است.

وی تصریح کرد: طی فروردین ماه سال جاری 54 هزار و 800 تن پسماند از سطح شهر مشهد جمع‌آوری شده است و 2 هزار و 800 تن فقط زباله خانگی جمع‌آوری شده در اولین روز سال جدید بوده که در سال‌های گذشته در این کلانشهر بی‌سابقه بوده است.

نجاری‌مقدم با بیان اینکه بصورت روزانه 1767 تن زباله از سطح شهر مشهد جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: هر ثانیه بیش از 20 کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود.

مدیرکل اداره نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: میزان زباله جمع‌آوری شده در فروردین ماه سال گذشته حدود 50 هزار تن بوده است و کل پسماند جمع‌آوری شده سال 1402 بیش از 650 هزار و 300 تن اعلام شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند