Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۸۲۰ نفر رسید.

به گزارش روز سه شنبه ایران اکونومیست از وبدا، از دیروز تا امروز ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۷۳ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۴۹۹ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۲۹۲ هزار و ۵۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۱۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۳۹۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۴۵۲ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۱۲۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۹۷۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۴۱ هزار و ۴۱۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  
 
 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ویروس کرونا ، واکسن کووید 19 ، بهداشت و سلامت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 بهداشت و سلامت شهرستان در وضعیت کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند