Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قابل پیش‌بینی بود که پس از تبدیل شدن بورنموث به سومین تیم شکست خورده با نتیجه ۹ بر صفر در تاریخ لیگ برتر، اسکات پارک از سمت مربیگری این تیم برکنار شود. 

بورنموث فصل جدید را با رویارویی با باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر از جمله منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول آغاز کرد و همین اتفاق به ضرر سرمربی این تیم تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنها این هفته در دیدار برابر لیورپول که از سه بازی قبلی‌اش تنها دو امتیاز کسب کرده بود ۹ گل دریافت کردند تا روند ناکامی‌ هفته‌های اخیر را تکمیل کرده باشند، چرا که پیش از این، سه گل از آرسنال و چهار گل از منچسترسیتی هم خورده بودند تا بدترین آمار مربوط به گل خورده را به خودشان اختصاص دهند. 

حالا تنها سه روز پس از شکست تحقیرآمیز برابر شاگردان یورگن کلوپ که سنگین‌ترین شکست تاریخ این باشگاه نیز به حساب می‌آمد، مدیران بورنموث تصمیم گرفتند که مربی این تیم را برکنار کنند. 

به این ترتیب پارکر اولین مربی اخراجی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس لقب گرفت که تنها چهار هفته فرصت حضور روی نیمکت این تیم را پیدا کرد. 

این تصمیم در حالی گرفته شد که بورنموث هفته اول را با پیروزی ۲ بر صفر برابر استون ویلا آغاز کرد و امید داشت که این روند در ادامه فصل نیز دیده شود اما این اتفاق رخ نداد تا پارکر فرصت حضور در جمع مربیان لیگ برتری را خیلی زود از دست بدهد. 

این مربی فصل گذشته نیز موفق شد با فولام به لیگ برتر جزیره صعود کند ولی باز هم در همان اواسط فصل به دلیل نتایج ضعیف از این تیم کنار گذاشته شد.

پارکر در واکنش به این شکست سنگین و نتایج ضعیف تیمش در لیگ از اصطلاح «به میلیون‌ها دلیل» استفاده کرد و سران تیمش را زیر تیغ انتقاد قرار داد. حالا در غیاب  مرد ۴۱ ساله، گری اونیل دستیار او، هدایت موقت تیم ورزشگاه «ویتالیتی» را به عهده خواهد داشت. رئیس باشگاه هم در بدرقه پارکر از عملکرد فصل قبل او با عنوان «یکی از بهترین دوران تاریخ باشگاه» یاد کرد.

بورنموث در حال حاضر با سه امتیاز در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و فردا در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر میزبان وولورهمپتون است.

برچسب‌ها لیورپول فوتبال ایرنا لیگ برتر انگلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول فوتبال ایرنا لیورپول فوتبال ایرنا لیگ برتر انگلیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 2 بر 0 خانگی در خانه بولتون، برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس و دومین بار در تاریخ لیگ انگلستان قهرمان شود. فرانک لمپارد زننده هر دو گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (18.1MB)

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی