Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@11:32:03 GMT

احداث بازار میوه و تره بار در منطقه ۹ تهران

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۷۳۲۹

احداث بازار میوه و تره بار در منطقه ۹ تهران

شهردارمنطقه 9 تهران اقدامات انجام شده درحوزه مدیریت شهری این منطقه در 5ماه نخست را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردارمنطقه 9 تهران گفت: اداره ساماندهی در5 ماهه نخست سال اقدام به نظارت و ساماندهی بر اصناف و رفع آلودگی های محیط زیستی صنوف و صنایع کرده است.

وی افزود: در این راستا 120 مورد بازدید از واحدهای صنفی دارای رای کمیسیون بند  20 ماده 55 قانون شهرداری ها و بازبینی وضعیت اجرای رای پرونده ها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردارمنطقه 9 تهران با اشاره به ماموریت زیست محیطی مدیریت شهری، از 250 مورد نظارت و بازرسی واحد های صنفی و مشاغل دارای آلودگی زیست محیطی از جمله 13 کارواش در منطقه خبر داد. 

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری جلسات مداوم کمیته ایمنی به منظور پیگیری وضعیت ایمنی اماکن پرخطر، عنوان کرد: در این راستا، اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری ضمن ارسال 210 مورد دستورالعمل ایمنی برای اصناف و صنایع، اقدام به 5 مورد بازدید ازاماکن ناایمن و پرخطر کرده است.

مرتضوی احداث بازار میوه و تره بار را از دیگر اقدامات مدیریت شهری منطقه 9 تهران برشمرد و گفت: با هدف تامین نیازهای شهروندان و دسترسی راحت تر مردم به بازارهای میوه و تره بار، از 4 زمین مناسب و بلامعارض برای احداث بازار میوه و تره بار بازدید بعمل آمده است. 

شهردار منطقه 9 تهران در ادامه از اجرای مستمر طرح راه خدمت در محورهای خیابان استاد معین و دانشگاه هوایی خبر داد و افزود: این طرح به دنبال رصد مستمر وضعیت معابر شهری است و در این راستا 65 مورد نظارت موردی در این محورها انجام گرفته است.

وی همچنین در خصوص کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در راستای رفع معضلات بهداشتی و کنترل جمعیت موش توسط اکیپ کنترل حیوانات شهری گفت:  طرح ضربتی آماده باش و استقرار اکیپ کنترل جانوران مضر شهری از ابتدای سال اجرا و  نیز 150 مورد در محورهای خیابان استاد معین و دانشگاه هوایی انجام شده است.

مرتضوی در پایان از 1650 مورد عملیات شناسایی، طعمه گذاری، لانه کوبی، انسداد مقاوم و نصب دریچه و نیز اقدامات فرهنگی نظیر 700 مورد توزیع کتابچه، بروشور و برپایی غرفه آموزشی و نصب بنر در پهنه غربی پایتخت خبر داد.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری میوه وتره بار خیابان استادمعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین -یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

برهمین اساس، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
به گزارش مهر، اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900902

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول