Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و دومین دوره مسابقات بین‌المللی «مشکات» با اشاره به برپایی مرحله نهایی این مسابقات گفت: این مرحله در تالار شیخ صدوق آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا،
 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد گرمسیریان با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات کشوری این دوره افزود: مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم مشکات در بخش کشوری با حضور 200 متسابق به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر اجرایی مسابقات قرآن مشکات با بیان اینکه قضاوت این دوره از مسابقات را داوران مطرح کشوری برعهده دارند افزود: در بخش آقایان مهدی قره‌شیخلو، عباس امام‌جمعه و بهروز یاریگل، داوران تجوید و محمدحسین سعیدیان، احمد ابوالقاسمی و حامد، ولی زاده داوران صوت خواهند بود.
وی ادامه داد: همچنین استادانی ازجمله هاشم روغنی و غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی داوران لحن، سیدجواد سادات‌فاطمی و سعید رحمانی، داوران وقف و ابتدا، امیر آقایی، مهدی عباسی و معتز آقایی، داور صحت حفظ و شهریار پرهیزکار، هدایت حفاظ را برعهده خواهند داشت.
گرمسیریان افزود: در بخش بانوان نیز داوران مطرح کشور حضور خواهند داشت که عبارتند از معصومه عباسی‌نظری و اعظم الماسی داوران تجوید، خدیجه بیرانوند و زهرا هیبتیان داوران صوت، سمانه کوچکی و پرنیان عصابخش داوران لحن، هاجر حیدری و فرشته مسجدی داوران وقف و ابتدا و نجمه شبانی‌قهرودی و فاطمه‌سادات حسینی‌فر داوران صحت حفظ و الهام ماندگارمهر، هدایت حفاظ این دوره از مسابقات را برعهده خواهند داشت.
دبیر اجرایی مسابقات قرآن مشکات اضافه کرد: در این مرحله استادان محمدحسین سبزعلی، رئیس هیئت داوران و احد اصل‌محمدی نظارت مسابقات را برعهده دارند.
گرمسیریان درباره مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی اظهار داشت: این بخش نیز به صورت غیر حضوری و برخط با حضور داوران بین‌المللی از 14 تا 16 شهریور ویژه آقایان و روز‌های 17 تا 18 شهریور ویژه بانوان برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی مسابقات قرآن مشکات درباره جوایز این مسابقات گفت: در این دوره در بخش بین‌الملل نفر اول 80 میلیون تومان، نفر دوم 70 میلیون تومان و نفر سوم 60 میلیون تومان دریافت خواهد کرد. جوایز بخش کشوری نیز به ترتیب نفر اول حفظ کل کشور 15 میلیون تومان، نفر دوم 12 میلیون تومان و نفر سوم 10 میلیون تومان خواهد بود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قرآن مسابقات قرآن میلیون تومان دبیر اجرایی مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد