Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:29:28 GMT

کناره گيري شمسايي از هدايت تيم ملي فوتسال

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۷۴۸۱

خبرگزاری آریا-بعد از انتخاب شدن مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی از هدایت تیم ملی فوتسال کناره گیری کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا،تیم ملی فوتسال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات 6 جانبه تایلند و حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند این روز‌ها تمرینات خود را زیر نظر وحید شمسایی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و انتخاب شدن مهدی تاج به عنوان رئیس جدید این فدراسیون، وحید شمسایی از سرمربیگری تیم ملی کناره گیری کرد.
او در گفت و گویی کوتاه با شبکه ورزش اعلام کرد با فدراسیون جدید نمی‌توانم کار کنم و به همین دلیل تصمیم گرفتم از تیم ملی فوتسال کنار بروم.
این در حالی است که تیم ملی فوتسال کشورمان باید تا کمتر از 2 ماه دیگر در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند و باید منتظر ماند و دید چه کسی هدایت تیم ایران را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بر عهده خواهد داشت.
به دنبال استعفای وحید شمسایی از تیم ملی فوتسال شهاب سفال منش و مصطفی نظری دستیاران او هم به احتمال زیاد از کادر فنی تیم ملی کناره گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال وحید شمسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد