Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، ویلیام فریدکین کارگردان «جن‌گیر» و «ارتباط فرانسوی» پس از ۵ سال اولین فیلمش را با بازی کیفر ساترلند می‌سازد.

این فیلم اقتباسی از رمان برنده پولیتز نوشته هرمن ووک با عنوان «دادگاه نظامی شورش کین» ساخته می‌شود. کیفر ساترلند بازیگر سریال «۲۴» در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیام فریدکین در ۸۷ سالگی این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

کیفر ساترلند در این فیلم در نقش ستوان فرمانده کویگ بازی می‌کند و فیلمنامه فیلم از خود ووک است.

«دادگاه نظامی شورش کین» فقط صحنه دادگاه نظامی را نشان می‌دهد و مخاطب را در جایگاه هیات منصفه می‌گذارد و هیچیک از رویدادهایی را که منجر به این دادگاه شده عیان نمی‌کند.

تولید فیلم قرار است از ژانویه آغاز شود و آنابل دان و مت پارکر تهیه کنندگان آن در حال انتخاب بازیگران هستند.

همفری بوگارت سال ۱۹۵۴ در فیلم اقتباسی «شورش کین» به کارگردانی ادوارد دمیتریک بازی کرد، اما قبل از آن نسخه تئاتری این اثر به کارگردانی و با بازی چارلتون هستون روی صحنه رفت. یک فیلم تلویزیونی هم در سال ۱۹۸۸ به کارگردانی رابرت آلتمن با بازی برد دیویس در نقش کویک ساخته شد.

فریدکین آخرین بار سال ۲۰۱۷ با کارگردانی فیلم مستند «شیطان و پدر آمورث» روی پرده رفت و پیش از آن در سال ۲۰۱۱ «جو قاتل» با بازی متیو مک‌کانهی را ساخته بود. وی برنده اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم «ارتباط فرانسوی» است.

فریدکین در مصاحبه با ددلاین گفته است اثر اصلی برای جنگ جهانی دوم نوشته شده، و ووک همه خشم کشور به خاطر پرل هاربر را در آن گنجانده است اما وی آن را امروزی کرده است.

فریدکین افزود: در نیروی دریایی آمریکا هیچوقت شورشی رخ نداده و هرمان ووک تنها شورش نظامی را به شکل مجازی و تنها از طریق دیالوگ‌هایی بی‌نظیر خلق کرده است.

کد خبر 5577305

منبع: مهر

کلیدواژه: ویلیام فریدکین فیلم سینمایی بازیگر سینما تئاتر ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر هنرمندان تئاتر فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان جشنواره تئاتر مقاومت تئاتر شهر بازیگر تئاتر محرم 1401 اربعین حسینی فیلم درخت خاموش سریال خارجی خانه سینما کیفر ساترلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد

مرتضی صبوری ،کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

وی افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

صبوری در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات خواهیم بود  و در روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • پُل آستر درگذشت
  • روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند