Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@14:10:02 GMT

برگزاری دوره عالی تخصصی فوتبال و دیپلماسی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۷۶۱۷

برگزاری دوره عالی تخصصی فوتبال و دیپلماسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دوره عالی تخصصی "فوتبال و دیپلماسی؛ تئوری تا عمل" از سوی آکادمی مطالعات بین المللی و دیپلماسی و با همکاری انجمن علمی علوم سیاسی دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران هفته اول شهریورماه در محل دانشگاه تهران برگزار شد.

در این دوره که توسط دکتر احسان محمدی مدرس دانشگاه، مشاور بین الملل دانشگاه تهران و مترجم کتاب دیپلماسی فوتبال و احمد جعفری دیپلمات باسابقه جمهوری اسلامی ایران (دیپلمات در ایتالیا، اتریش، یوگسلاوی، چک، اروگوئه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) تدریس شد، ابعاد مختلف فوتبال و پیوند آن با روابط بین الملل، دیپلماسی و جامعه، تاریخ و سیر تحول در روابط بین الملل و فوتبال در یکصد سال گذشته، مفهوم شناسی و چیستی فوتبال، مبانی و اصول دیپلماسی عمومی و دیپلماسی فوتبال، کارکردهای فوتبال و دیپلماسی آن، علل و عوامل موفقیت و ناکامی در دیپلماسی فوتبال در چارچوب تجربه های موفق و ناموفق کشورها و مناطق جهان و نمونه ها و موارد مطالعاتی و کاربردی تاریخی و روز، برخی تجارب جمهوری اسلامی ایران، الزامات و درس ها و ... در چارچوب مباحث نظری و کاربردی تدریس، بحث و تحلیل شد.

در این دوره جمعی از دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه تهران و سایر دانشگاه ها در رشته هایی چون علوم سیاسی، مطالعات منطقه ای، دیپلماسی و سازمان های بین المللی و ... شرکت داشتند و در پایان به شرکت کنندگان، مدرک پایان دوره اعطا شد.

258 258

کد خبر 1668140

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم