Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@05:46:57 GMT

 نشست خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۷۸۲۰

 نشست خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، بی تردید رسم تجلیل از شهدا را می‌بایست یکی از رسومات بی بدیل رویدادهای فرهنگی و هنری دانست کم نبود و کم نداشتیم که رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری کشورمان با تجلیل و تقدیم از شهدا آغاز شدند، هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در اولین نشست خود تجلیل ویژه و متفاوتی از یک شهید مدافع امنیت داشت شهیدی که ۱۶ سال از شهادت او می گذرد و یاد نیک او بی شک برای همه فعالان عرصه هنر مقاومت انگیزه بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید سعید قهاری سعید در کنار شهیدان والامقام چمران و بروجردی، احمد کاظمی، احمد متوسلیان و در کنار همه شهیدان با نام و بویژه شهدای گمنام به مبارزه با دشمنان مردم انقلابی ایران اسلامی پرداخت و به مصاف دشمن رفت و نقش آفرینی کرد و جان خود را در کف دستان خود گرفت و آخر نیز به آرزوی خود، یعنی شهادت رسید. همان طور که در وصیت نامه خود نیز نوشته است: «خواسته بزرگ این حقیر مرگ در راه حق است که انتظار آن را می‌کشم. ناامید نمی‌شوم زیرا باخدایم پیمان بسته‌ام تا به‌وقت خودش به یاران شهیدم بپیوندم. از خداوند مهربانم می‌خواهم جزو کاروان شهدا باشم. گرچه دیر شده و اواخر خدمتم را می‌گذرانم ولی به عنایت الهی دل‌بسته‌ام. می‌دانم یاران شهیدم منتظرم هستند.»

تجلیل از این شهید والامقام در آغاز هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت برای هنرمندان یادآور این است که پرداخت نمایشی به شهدای شاخصی چون قهاری سعید امری مهم و اساسی است که باید بنیاد فرهنگی روایت فتح در این امر پیشگام باشد تا شاهد آثاری از علمداران دفاع مقدس و مقاومت اسلامی باشیم، چراکه یادآوری سرداران بزرگ این مرز بوم بیش از بیش برای نسل دهه هشتادی و نودی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: نشست خبری جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای