Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن درخشان مدیر توسعه و ارتقا شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه ۴۵۰ تا ۵۰۰ نفر به مراکز منتخب کرونایی و بیماران زیادی به مطب‌ها و درمانگاه‌های بخش خصوصی مراجعه می‌کنند.

 او افزود: هم اکنون ۳۵ درصد تست‌های پی سی آر و ۲۵ تا ۲۷ درصد تست‌های رپید مثبت است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: استفاده از ماسک در همه مکان‌ها و تکمیل واکسیناسیون می‌تواند نوید بخش کنترل بیماری باشد، اما اگر مردم همچنان به عادی انگاری خود ادامه دهند روند صعودی بیماری را پیش رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درخشان بیان کرد: با توجه به درپیش بودن مراسم دهه پایانی ماه صفر، کاهش رعایت دستور‌الغمل‌های بهداشتی می‌تواند شرایط را شکننده کند.

او تصریح کرد: اهتمام مردم به واکسیناسیون باعث ایجاد ایمنی در جامعه می‌شود بنابراین از عموم مردم درخواست می‌کنیم برای دریافت دز یادآور اقدام کنند.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: مراجعه به موقع به پزشک معالج و پرهیز از خود درمانی در کاهش خطربیماری نقش تعیین کننده‌ای دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران سرپایی کرونا ویروس رعایت دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود