Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه اینتر تایید کرد که روملو لوکاکو در جریان جلسه تمرینی این تیم از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، اینتر از طریق سایت باشگاه بیانیه‌ای منتشر و مصدوم شدن روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی خود را تایید کرد. بر اساس این بیانیه مهاجم 29 ساله دیروز در یک جلسه تمرینی از ناحیه کشاله ران آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر می‌گوید در حال حاضر معاینات پزشکی بر روی لوکاکو در حال انجام است.

با اعلام باشگاه اینتر روملو لوکاکو به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران خود دیدار امشب مقابل کرمونزه را از دست خواهد داد و به دربی میلان در هفته پیش رو هم نخواهد رسید.

اینتر در بیانیه خود اعلام کرد که معاینات پزشکی نشان داده یکی از عضلات کشاله ران چپ لوکاکو دچار پارگی شده است. هفته آینده این ستاره بلژیکی در کلینیک تخصصی حضور می‌یابد تا تست‌های بیشتر و دقیق‌تری روی او انجام شود. اینتر می‌گوید در آن زمان می‌توان تاریخ دقیقی برای بازگشت ستاره بلژیکی مشخص کرد.

هفته آینده آزمایش‌های بیشتری روی پای او انجام خواهد شد تا مدت دقیق دوری او از میادین مشخص شود. برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند مهاجم بلژیکی از پارگی کشاله ران رنج می‌برد و این احتمال وجود دارد که ۶ هفته دور از میادین باشد. در صورت اثبات این ادعا، او نه تنها دیدارهای رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد، بلکه احتمالا هفته چهارم این رقابت‌ها و دیدار برگشت مقابل بارسلونا را هم از دست خواهد داد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، سری آ ایتالیا ، روملو لوکاکو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال سری آ ایتالیا روملو لوکاکو روملو لوکاکو کشاله ران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در رفسنجان آغاز شد که جدال دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی

کارت زرد: سجاد شهباززاده از مس و گل گهر

گل: سعید سحرخیزان (۲۸) برای گل گهر و فرشید باقری (۲۸) برای مس

 مس با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و در رده نهم باقی ماند. محرم نویدکیا سرمربی این تیم دهمین بازی بدون باخت خود را تجربه کرد. گل گهر نیز با ۳۶ امتیاز از رده ششم تکان نخورد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!