Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهید معلم محمود دهقان، از شهدای هشت سال دفاع است که پس از ۴۰ سال و در تاریخ ۶ خرداد سال ۱۴۰۱ به خانه برگشت، دلاوری که ایستاده جان داد و امنیت امروز ما مدیون جان دادن مردانی همچون شهید دهقان است.

آئین تشییع پیکر این شهید والا مقام روزهای اول خرداد امسال و با حضور مردم انقلابی و غیور دهاقان در حالی که اشک ریزان پیکر مطهرش را بدرقه می‌کردند، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهید دهقان که پسر تازه دامادش را برای حفظ خاک و ناموسش راهی جبهه کرده بود و هر بار با ورود هر شهید گمنامی دنبال گمگشته‌اش می‌گشت تا قبل از بازگشت فرزندش به خانه دیده از جهان فروبست.

این شهید در کنار دیگر همرزمانش در گلزار شهدای روستای «پوده» خاکسپاری شد و هر هفته مردمان زیادی برای زیارت قبرش به گلزار شهدا می‌آیند؛ اما آنچه بیش از هر چیز دیگری مدت‌هاست که مردمان دهاقان را آزرده کرده عدم نصب سنگ قبر برای شهید دهقان است. با دیدن این قبر غربت عجیبی بر روی قلب هر رهگذری سنگینی می‌کند، عکسی که لبخند افتخار بالای قبر بدون سنگ قرار گرفته نشان از صاحب قبر دارد.

بنیاد شهید از خانواده درخواست تأمین سنگ قبر داشته است

دلیل این امر را از خانواده شهید جویا شدیم، زهرا دهقان، همسر برادر شهید دهقان است، بانویی که هر روز بر سر آرامگاه برادر شهیدش حضور می‌یابد و دور و اطراف آن را آب و جارو می‌کند، او در این خصوص به خبرنگار مهر می‌گوید: بنیاد شهید خواسته تا خانواده‌اش برای او سنگ قبر بخرند و هزینه را آنها پرداخت کنند، اما شهید خانواده‌ای ندارد و پدر و مادرش نیز به رحمت خدا رفته‌اند.

او ادامه می‌دهد: انتظار این است که مسئولان نسبت به شهدا بیش از گذشته توجه داشته باشند و هر چه زودتر نسبت به نصب سنگ قبر برای شهید دهقان اقدام کنند.

بخشداری هزینه خرید سنگ قبر را می‌پردازد

طاهره جان نثاری، رئیس بنیاد شهید دهاقان نیز در این ارتباط به خبرنگار مهر می‌گوید: ما به خانواده شهید اطلاع داده‌ایم که سنگ را خریداری کنند و پس از آن بخشداری هزینه آن را بپردازد.

او می‌افزاید: تاکنون اقدامی از سوی خانواده شهید صورت نگرفته اما چنانه روند به این گونه ادامه یابد ما اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 5577388

منبع: مهر

کلیدواژه: سنگ قبر شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه خراسان رضوی شهید دهقان سنگ قبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش "ورزش سه"، حسین امان اللهی از شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه است. امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال و تیم ملی با خانواده این شهید دیدار کرد.

صادقی در این دیدار لباس تیم ملی را به فرزندان این شهید اهدا کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

در این دیدار امیرحسین صادقی خطاب به خانواده شهید گفت: شما باید به پدرتان افتخار کنید که جان خود را فدای ایران زمین کرده است.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • شهیدی که قهرمان دو سنگر بود
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم