Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@01:52:05 GMT

افتتاح و بهره برداری از ۳ طرح بهزیستی در کاشان

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۸۰۹۰

افتتاح و بهره برداری از ۳ طرح بهزیستی در کاشان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با سفر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به کاشان سه طرح خدماتی و اشتغال آفرینی مربوط به این نهاد در کاشان افتتاح و به بهره برداری رسید.

اولین طرح افتتاح شده که امروز به بهره برداری رسید مربوط به مرکز انجمن نوین پرتو بود که با زیربنای ۱۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مراحل آن تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین طرح افتتاح شده امروز مرکز شبانه روزی هاجر بود که این مرکز به صورت تمام وقت به مددجویان خود ارائه خدمات می‌کند.

مرکز هاجر در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است که خدمات مختلف توانبخشی، اجتماعی، آموزشی و غیره به مددجویان دارای اختلال هوشی رشدی (معلولین ذهنی) ارائه می‌کند.

آخرین طرح امروز که با حضور مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در کاشان افتتاح شد مربوط به ۲۵ پروژه اشتغال آفرینی است که در مجموع با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال شامل ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات بخش دولتی و ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

کد خبر 5577401

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت کاشان بهزیستی هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه خراسان رضوی میلیارد ریال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان دهاقان با حضور مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و مسئولان و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم پروژه مشارکتی احداث محور ارتباطی روستاهای شمال شهرستان دهاقان به مهیار به طول ۲۳ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

این محور ارتباطی سبب کاهش ۲۰ دقیقه‌ای مسافت به اصفهان می‌شود و این نزدیکی از مطالبات مردم دهاقان جهت نزدیکی مسافت و راحتی در رفت و آمد به اصفهان بود.

در ادامه آئین بهره‌برداری از پروژه برق رسانی به منطقه آستانه، بودجان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی برق رسانی به فاز ۲ این منطقه به طول ۵ کیلومتر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

هم‌چنین گلخانه فلفل دلمه‌ای در روستای دزج و واحد تولیدی طراحی و ساخت بخاری‌های گلخانه‌ای و مرغداری در شهرک صنعتی دهاقان با مساحت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6095464

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور