Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل گفت: باشگاه انیمیشن حوزه هنری اردبیل با تمرکز بر تولیدات مبتنی بر سند زیست‌بوم و سند تحول در کنار آموزش علاقه‌مندان راه‌اندازی شده است.

سیدحامد اسحاقی ۸ شهریور در جلسه اعضای باشگاه انیمیشن با بیان این مطلب افزود: راه‌اندازی باشگاه فیلم و تولیدات تصویری طی دو سال انجام شد و در اکثر پروژه‌های تولیدی واحد هنرهای تصویری، اعضای باشگاه در پشت دوربین به‌عنوان عوامل تولیدی هم‌زمان از آموزش‌های لازم  نیز برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان کرد: باتوجه‌به گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تولیداتی از قبیل استوری‌موشن، موشن‌گرافی و ... جهت انتقال مفاهیم هنر انقلابی و هنر متعهد در دستور کار واحد هنرهای تصویری قرار گرفت.

وی گفت: از تولیدات شاخص در سال ۱۳۹۹ می‌توان به مستند «فرمانده» به کارگردانی هنرمند جوان و بااستعداد اردبیلی علی ملکی اشاره کرد که به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، تولید و ضمن اکران در محافل و همایش‌ها، از شبکه استانی سبلان پخش شد.

این مسئول اضافه کرد: تولید دو نماهنگ «یارفیق» و «یاالله»، مستندهای «روایت یک مرثیه» و «سرباز کربلا» به همراه دو فیلم کوتاه «دروازه‌های آسمان» و «اتصال» از دیگر تولیدات واحد هنرهای تصویری در سال ۱۳۹۹ است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ و هم‌زمان با تشکیل باشگاه فیلم و تولید محتوای تصویری تصمیم بر این شد که در جهت آموزش پروژه محور، اعضای باشگاه در تولیدات واحد به‌عنوان عوامل و دستیار حضور داشته باشند که از مهم‌ترین تولیدات آن می‌توان مستند «صراط عشق» را نام برد که به کارگردانی احسان ظهیری اردبیلی و مسئول باشگاه فیلم در دو قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به زندگی و آثار استاد «حسین غفاری» از شعرای آیینی و عاشورایی استان اردبیل پرداخته و در ایام محرم سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از شبکه استانی سبلان پخش گردید.

وی گفت: موشن‌گرافی «یک و بیست»، موشن‌گرافی «ققنوس» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، انیمیشن «معامله قرن»، استوری موشن‌هایی با موضوع انتخابات، موشن‌گرافی شهدای شاخص و نماهنگ «در میدان» با موضوع فلسطین از دیگر تولیدات سال ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری حوزه هنري انيميشن واحد هنرهای تصویری موشن گرافی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای احیای کامل تالاب نئور

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در ادامه روند مبارزه با گونه‌های مهاجم، اولین مرحله پاک‌سازی تالاب حفاظت شده نئور در نیمه اول اردیبهشت‌ سال جاری از گونه‌های مهاجم ماهیان کاراس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن قاسم‌پور، در بازدید از تالاب نئور اظهار کرد: با شروع فصل بهار و باز شدن یخبندان تالاب، پاک‌سازی فیزیکی گونه‌های مهاجم ماهیان کاراس طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی با استفاده از توان محیط‌بانان، کارشناسان، صیادان بومی و کارگران محلی با هدف حذف جمعیت ماهیان مهاجم کاراس و احیای کامل گونه بومی گاماروس در سطح تالاب نئور آغاز شد.

وی افزود: در این مرحله در مجموع حدود ۵۰ هزار متر تور برای صید و جمع‌آوری ماهی گونه مهاجم کاراس در تالاب نئور استفاده خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل اظهار داشت: مراحل بعدی پاک‌سازی تالاب حفاظت شده نئور از گونه مهاجم ماهیان کاراس در مرداد و شهریور سال‌جاری طبق نظر کارشناسان و برنامه مدیریت جامع تالاب نئور بمنظور احیاء دریاچه تداوم خواهد داشت.

حسن قاسم‌پور با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر و با تلاش همکاران حفاظت محیط زیست استان، بیش از ۹۰ تن، گونه مهاجم کاراس از تالاب حفاظت شده نئور جمع‌آوری شده است، افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل برابر مطالعات انجام شده و برنامه مدیریت جامع تالاب نئور، مبارزه جدی با این گونه مهاجم را از دوسال گذشته شروع کرده است و نتایج خوب و قابل قبولی حاصل شده است و تلاش برای احیای کامل تالاب نئور جزو اقدامات اولویت‌دار مدیریت زیست بومی این اداره کل است.

کد خبر 749123

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی