Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس جدید پلیس راه راهور ناجا در نامه ای به روسای پلیس راه  استان های سراسر کشور از الزامی بودن ثبت ساعت رانندگان ناوگان سواری کرایه در تمامی پاسگاه های پلیس راه ها به غیر  در دو مورد خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که به امضای سرتیپ دوم پاسدار حسن مومنی رسیده و مربوط به تاریخ پنجم شهریور ماه امسال است، تاکید شده که پس از ابلاغ دستورالعمل تاریخ سوم مرداد ماه سال 1400 مبنی بر ثبت ساعت رانندگان سواری کرایه صرفا در پاسگاه های پلیس راه مبدا و مقصد، بررسی های میدانی صورت گرفته  که نتایج این بازرسی ها حاکی از آن افزایش تخلفات و تصادفات ناوگان سواری کرایه پس از اجرای این طرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کاهش یارانه بیمه رانندگانی که در دهک های چهارم به بالا قرار دارند

بر همین اساس در این نامه عنوان شده که از 10 شهریور ماه سال 1401، ثبت ساعت رانندگان سواری کرایه در تمامی پاسگاه های مسیر به جز پاسگاه های آزادراهی مستقر در باند مخالف حرکت سواری های کرایه و پاسگاه های مستقر در محورهای بزرگراهی واقع در باند مخالف حرکت سواری کرایه که فاقد گذرگاه مجهز به علائم و تجهیزات و سرعتکاه برای عبور ایمن عاران باشد، الزامی است.

قابل ذکر است دستورالعمل مربوط به ثبت ساعت رانندگان سواری کرایه فقط در پاسگاه های مبدا و مقصد در زمان ریاست سرهنگ هادی امیدوار ابلاغ شده بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناجا تین پلیس راه سردار حسن مومنی ثبت ساعت ثبت ساعت ناوگان سواری کرایه ثبت ساعت رانندگان سواری کرایه پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف میان شش دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید ستاری خبر داد.
 

 سرهنگ رابعه جوانبخت درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۳ شب گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری، قبل از خیابان مخبری، یک تصادف میان یک دستگاه سواری تیبا، با پنج خودروی دیگر شامل یک دستگاه پراید، سواری پژو، سواری ساینا، سواری جک و پژو ۲۰۶ رخ داد.

وی با بیان اینکه در مجموع و در جریان این تصادف شش دستگاه خودرو خسارت دیدند، گفت: بلافاصله تیم منطقه پنج پلیس راهور تهران بزرگ به همراه عوامل آتش‌نشانی و نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند و به ایمن‌سازی محیط پرداختند.

جوانبخت درباره علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راهور در بررسی محل حادثه متوجه شدند که این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا رخ داده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت، گفت:‌ماموران پلیس راهور نسبت به مدیریت ترافیک در این محدوده اقدام کرده و پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی از سرعت مجاز، تخطی نکنند و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل خود حفظ کنند تا در صورت ترمز‌های ناگهانی شاهد وقوع چنین تصادفاتی نباشیم.

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند