Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:51:58 GMT

اجرای پروژه های صنعت برق در مازندران شتاب می گیرد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۸۶۵۹

اجرای پروژه های صنعت برق در مازندران شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش موسوی تاکامی عصر سه شنبه در مراسم غاز اجرای پروژه‌های بزرگ زیرساختی برق مازندران با سرمایه گذاری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان اظهار داشت: اجرای پروژه‌های بزرگ زیرساختی برق با سرمایه گذاری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در استان آغاز شده است.

وی گفت: از یک ماه گذشته مناقصات این پروژه‌ها برگزار و به زودی وارد فاز اجرایی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز عملیات اجرایی خط ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت چهار مداره حسن کیف به رویان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: این خط به طول حدود ۷۵ کیلومتر است که با تأمین تجهیزات و حمایت‌های استاندار مازندران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، وجود معارضین را یکی از مهم‌ترین موانع پیش روی توسعه زیرساخت‌های صنعت برق در استان اعلام کرد و گفت: امیدواریم با تمهیداتی که استانداری مازندران برای رفع این مشکل اتخاذ خواهند کرد شاهد به سرانجام رسیدن پروژه‌های مهم و زیرساختی در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

موسوی تاکامی با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات اقتصادی موجود در کشور، نقدینگی لازم برای اجرای پروژه‌های برق استان در حال تأمین شدن است، تصریح کرد: علاوه بر این نیروهای متخصص برای اجرای این پروژه‌های مهم در کنار هم قرار دارند که امیدواریم با رفع معارضین، اجرای این پروژه‌ها با سرعت بیشتری به سر منزل مقصود برسد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در دهه گذشته متأسفانه احداث خط در استان نداشتیم، افزود: ما باید خطوط ارتباطی بین پست‌ها را تقویت کنیم، که لازمه این مسأله احداث خطوط جدید در مناطق مختلف استان است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان همچنین افزود: احداث خطوط ارتباطی پست‌های حسن کیف تا رویان که در بین آنها پست ۲۳۰ نوشهر نیز قرار دارد و همچنین خطوط ارتباطی در پست‌های در حال تأسیس ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت محمود آباد و سایر پست‌هایی که تغذیه می‌شوند ضروری است.

کد خبر 5577461

منبع: مهر

کلیدواژه: کوروش موسوی برق منطقه ای مازندران برق هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم قزوین آمار کرونا گناوه خراسان رضوی اجرای پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، تکمیل طرح‌های تولیدی برای تحقق شعار سال در حوزه اشتغال زایی، در اولویت است و در کنار آن تقویت حوزه عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی برای صنایع پایین دستی با جدیت پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است