Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان ناگلزمان از تمدید قرارداد حسن صالح حمیدزیچ، ابراز خرسندی کرده است

فردا در دور اول رقابت‌های دی اف بی پوکال، بایرن مونیخ میهمان تیم دسته سومی ویکتوریا کلن خواهد بود.

طرفداری | به نقل از سایت بایرن مونیخ، حال یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد رویارویی با ویکتوریا کلن، تمدید قرارداد حسن صالح حمیدزیچ، نقل و انتقالات بایرن، وضعیت بازیکنان و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان ناگلزمان در مورد رویارویی با ویکتوریا کلن گفت:

 این یک بازی مهم است. ویکتوریا مربی و بازیکنان با تجربه‌ای دارد. آن‌ها سال گذشته نیز در دی اف بی پوکال عملکرد خوبی مقابل هوفنهایم داشتند. در لیگ، آن‌ها بسیار شجاعانه بازی می‌کنند. همچنین در توپ‌های دوم و ضربات ایستگاهی نیز عملکرد خوبی دارند. بازی آسانی نخواهد بود. 

 ناگلزمان در مورد وضعیت بازیکنان برای بازی فردا، گفت:

همه آماده هستند و با ما سفر خواهند کردند. چوپوموتینگ و گورتسکا نیز همراه ما خواهند آمد. می‌خواهم آن‌ها کمی ریتم خود را پیدا کنند. مطمئنا از ابتدا بازی نخواهند کرد اما باید ببینیم آیا می‌توانند کمی زمان بازی به دست بیاورند. ماتیس تل و یوسیپ استانیسیچ به همراه رایان خرافنبرخ و نصیر مزروعی نیز در ترکیب اولیه حضور خواهند داشت. توماس مولر و یوسوا کیمیش نیز احتمالا جزو 11 تای ابتدایی باشند. جمال نیز در وضعیت 100 درصد نیست و فردا در ترکیب اولیه حضور نخواهد داشت.

 قرارداد حسن صالح حمیدزیچ به تازگی به عنوان مدیر ورزشی با بایرن مونیخ تا سال 2026 تمدید شده است. ناگلزمان در این‌باره گفت:

 خیلی خوشحالم، زیرا همکاری خوبی با یکدیگر داریم. او عملکرد خوبی در این دوره نقل و انتقالاتی سخت داشته است. حسن رابطه بسیار خوبی با همه اعضای باشگاه از جمله هیئت مدیره دارد. در این پنجره ما عملکرد خوبی داشتیم، این همیشه یک کار تیمی است. ما به طور خصوصی نیز با یکدیگر به خوبی کنار می‌‍آییم. برازو یکی از کسانی در باشگاه است که روی حضور من در اینجا، تاثیرگذار بوده‌اند. 

 ناگلزمان در مورد محتوا و نحوه تمرینات تیمش، گفت:

 ما هنوز تاکتیک‌هایی زیادی را به کار می‌گیریم اما آن‌ها را به یکی یا دو تا محدود کرده‌ایم. این به بازیکنان کمی احساس اطمینان می‌دهد. همچنین به بازیکنان نیز برتری داده می‌شود زیرا آن‌ها می‌توانند در زمین تصمیم بگیرند و آزادی عمل بیش‌تری داشته باشند.

 ناگلزمان در مورد این پنجره نقل و انتقالاتی، گفت:

 به عنوان یک تیم با برازو و اولیور کان در این دوره نقل و انتقالات، عملکرد خوبی داشتیم.

 بایرن مونیخ باید در سه بازی خارج از خانه در سه رقابت مختلف مقابل ویکتوریا کلن، اونیون برلین و اینتر قرار بگیرد. ناگلزمان در این‌باره گفت:

 ما سه بازی خارج از خانه متوالی داریم. هدف این است که تعداد شب‌های اقامت‌مان در بازی‌های خارج از خانه را کاش دهیم. گذراندن یک روز در هتل، زمان بسیار زیادی است. این ربطی به احترامی که ما برای رقیب قائل هستیم ندارد زیرا چنین عواملی را باید در نظر داشته باشیم.

در دو سال گذشته بایرن مونیخ عملکرد چندان خوبی از خود در دی اف بی پوکال به نمایش نگذشته و در همان مراحل ابتدایی از دور این رقابت‌ها کنار رفته‌اند. ناگلزمان در مورد این فصل گفت:

 برای من سخت است که بگویم می‌خواهیم دوم شویم. 

 ناگلزمان در مورد ویکتوریا کلن گفت:

 دوست داشتم صحنه‌های بیش‌تری را به بچه‌ها نشان دهم زیرا شناخت خوبی از بازیکنان حریف ندارند. پیش‌بینی اینکه مقابل بایرن چه عملکردی خواهند داشت، دشوار است. به طور کلی اولاف یانسن مربی شجاعی است. آن‌ها اهداف مشخصی دارند که سعی دارند به آن‌ها برسند اما آنالیز این مورد چندان آسان نیست زیرا احتمالا روشی متفاوت از شیوه بازی‌شان در لیگ در پیش بگیرند. البته عملکرد آن‌ها بستگی به عملکرد ما هم نیز دارد.

 ناگلزمان در مورد اینکه آیا بایرن مونیخ خرید دیگری خواهد داشت یا خیر، گفت:

یکی یا دو نفر هستند که هنوز زمان بازی زیادی دریافت نکرده‌اند. نمی‌دانم اتفاق دیگری رخ خواهد داد یا خیر. ما در حال حاضر 21 بازیکن در اختیار داریم و امیدواریم با مصدومیت‌های زیادی مواجه نشیم. من برنامه ریزی خود را بازیکنان فعلی‌ام انجام خواهم داد.

 

اخبار داغ 

بازی کردن فرزندان لواندوفسکی در نیوکمپ پس از بازی برابر وایادولید فدراسیون موقت، فوتبال را گروگان گرفته بود رضایت هری کین از پروژه کونته در تاتنهام؛ اسپرز خواهان تمدید قرارداد محمدحسین میثاقی از تعلیق فوتبال ایران خوشحال شد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قرارداد حسن صالح حمیدزیچ ناگلزمان در مورد یولیان ناگلزمان تمدید قرارداد بایرن مونیخ عملکرد خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید احمدعباسی در بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال به ایران اظهار داشت: ما پله به پله بالا آمدیم و قدرت خود را به حریفان نشان دادیم. ما دو سال قبل با اینکه خیلی از تیم ها را با اختلاف شکست د ادیم اما مردم از ما انتظار قهرمانی داشتند و من به شخصه بسیار ناراحت بودم. خیلی از بازیکنان تیم ملی نسبت به گذشته عوض شده اند و این تورنمنت اولین تجربه آنها بود.

او ادامه داد: در جام ملت های امسال، بازی ها را سخت آغاز کردیم اما در فینال قدرت خودمان را به آسیا نشان دادیم، تایلند در بازی فینال و در مقابل ۱۲ هزار هواداری که داشت نتوانست برابر ما حرفی برای گفتن داشته باشد از مردم ایران بابت انرژی که به ما دادند واقعا تشکر می کنم و کاپ قهرمانی از آن آنها است.

احمدعباسی در رابطه با کسب دو جایزه (بهترین گلزن و بهترین بازیکن) جام ملت های آسیا گفت: تمام بازیکنان ایران لیاقت دریافت بهترین بازیکن را داشتند ما مکمل هم بودیم و کسب جایزه های فردی برای من اهمیت زیادی ندارد.

او درباره خواسته اهالی فوتسال از مسئولان گفت: مدیران فدراسیون فوتبال باید هر چه سریعتر تکلیف قرارداد اعضای کادر فنی تیم ملی را مشخص کنند. ما ۳ ماه دیگر باید در رقابت های جام جهانی حضور داشته باشیم و نیازمند حمایت های بیشتری نسبت به جام ملت های آسیا داریم. جام جهانی رویدادی است که باید با آمادگی ۱۰۰ درصدی در آن حضور پیدا کنیم.

او در خصوص دریافت پاداش برای قهرمانی در آسیا خاطر نشان کرد: فعلا به ما گفته اند که در آینده پاداش ها پرداخت خواهد شدو باید ببینیم که آینده چه زمانی خواهد بود.

احمدعباسی در خصوص اشک هایی که در هنگام دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا می ریخت، گفت: اشک های من به خاطر خانواده ام بود، چون این عزیزان از نزدیک دیده اند که در این ۱۲، ۱۳ سال چه سختی هایی کشیده ام و فقط برای آنها خوشحال بودم. من فردا عازم اسپانیا هستم و پس از آن اندکی استراحت خواهم کرد و در ادامه باید به اردوی تیم ملی اضافه شویم.

کد خبر 6092390 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم