Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح معلومات و آگاهی مدیران مؤسسات قرآنی، اظهار کرد: با هدف توانمندسازی فعالان حوزه قرآن و عترت و مدیران مؤسسات قرآنی، دوره مهارت‌های تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی در اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهضت حورزاده به سرفصل‌های این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: آشنایی با مفاهیم سواد رسانه‌ای، جنگ رسانه‌ای، جنگ شناختی، فرزند پروری در عصر رسانه، آشنایی با یادگیری الکترونیکی، اصول تدریس مجازی، آشنایی با سامانه‌های مدیریت یادگیری و تولید محتوا و مراحل آن از مهم‌ترین مباحث ارائه شده در این دوره آموزشی می‌باشد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت اردبیل به نحوه ثبت نام در این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: مدیران مؤسسات قرآنی می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام جهاد دانشگاهی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از طریق لینک https://qurani.jdereg.ir/home/showcart ثبت نام کرده و پس از دریافت شماره اشتراک، از درس‌های این دوره بهره مند شوند.

حورزاده گفت: در این دوره اساتید توانمند به اسامی دکتر معصومه نصیری قائم مقام انجمن سواد رسانه ایران، دکتر ریتا مجتهد زاده سرپرست گروه یادگیری الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر فاطمه عروجی مؤسس مجتمع فنی روشنگر و دکتر امین محمدی رئیس مرکز سلامت و توسعه آموزش علوم پزشکی به تدریس مباحث آموزشی می‌پردازند.

وی از برگزاری آزمون پایان دوره و اعطای مدرک تخصصی مهارت تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی خبر داد و گفت: دوره از اوایل شهریور ماه آغاز و تا پنجم مهرماه امسال ادامه داشته و آزمون در تاریخ هفتم مهرماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5577386

منبع: مهر

کلیدواژه: قران اردبیل جنگ شناختی مهر امین محمدی قرآن سازمان تبلیغات اسلامی هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم آمار کرونا قزوین گناوه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر سالم‌سازی فضاهای مجازی اظهار کرد: در این راستا باید تولید و توزیع محتوا به صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان در دستور کار باشد.

وی به تدوین منشور رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک با هدف رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان و دعوت فعالان فضای مجازی نسبت به اجرای آن رونمایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با دعوت دستگاه‌های فرهنگی برای احصا و اعلام برنامه‌های شاخص خود در سال‌جاری، گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود باید به صورت متمرکز و با همکاری هم اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

قاسمیان اجرای برنامه‌های فرهنگی را با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه دانست و بیان کرد: توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیر گذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی اعم از مجازی و مکتوب لازم است.

وی با بیان اینکه تقویت هویت ایرانی اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی باید مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6092194

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی