Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی الکاظمی در سخنانی، از درخواست مقتدی صدر برای توقف خشونت‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: دعوت سید مقتدی صدر به توقف خشونت ها، نشانگر بالاترین سطح ملی گرایی و تمایل به حفظ خون عراقی هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق امروز (سه شنبه) در سخنانی از درخواست مقتدی صدر برای توقف خشونت‌ها تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی الکاظمی گفت: دعوت سید مقتدی صدر به توقف خشونت ها، نشانگر بالاترین سطح ملی گرایی و تمایل به حفظ خون عراقی هاست.

  او در ادامه افزود: سخنان وی (مقتدی صدر) بر همگان، مسئولیتی اخلاقی و ملی را برای حمایت از ظرفیت‌های عراق و متوقف ساختن زبان تشدید تنش سیاسی و امنیتی و شروع گفتگو‌های سریع و ثمربخش برای حل بحران‌ها به بار خوهد آورد.   گفتنی است ساعتی پیش مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: از نیرو‌های امنیتی عراق که در این درگیری‌ها بی طرف ماندند، تشکر می‌کنم و به کسانی که در پارلمان اعتصاب کرده اند، یک ساعت فرصت می‌دهم تا عقب نشینی کنند.   او همچنین گفت: مقتدی صدر گفت: صرف نظر از اینکه چه کسی فتنه را آغاز کرد، من از ملت عراق که از این حوادث متضرر شدند، عذرخواهی می‌کنم. انقلابی که با خشونت درآمیزد، انقلاب نیست و من اکنون از انقلاب جریان صدر انتقاد می‌کنم.   پس از این سخنان و درخواست مقتدی صدر، خبرنگار شبکه آر تی از آغاز عقب نشینی افراد مسلح از داخل منطقه سبز بغداد خبر داد.

منبع: دانا

کلیدواژه: توقف خشونت ها مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در پایان رقابت‌های تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان، مینا قربانی از همدان، مهسا نیک‌نفس از اصفهان و زهرا صفری از تهران عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت‌های تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان هم فرشته قدرتی از همدان، آیسان منصور از آذربایجان غربی و حسنی توتونچی از خوزستان در رده‌های نخست تا سوم ایستادند.

مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد