Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۰ واحد آزمایشگاه محلی هم‌زمان با هفته دولت، توسط مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک رونمایی و فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی در کشور آغاز کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایران اکونومیست از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل این شرکت در این مراسم اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ نیروی متخصص و توانمند با حضور در ۱۴ استان کشور و به‌کارگیری تجهیزات منحصربه‌فرد متناسب با نیازهای پروژه‎ در آزمایشگاه‌ها مستقر شده و خدمات مطالعاتی، مشاوره‌ای، فنی، مهندسی و آزمایشگاهی را منطبق با استانداردهای تدوین شده داخلی و بین‌المللی و متناسب با نیاز فنی پروژه‌های عمرانی کشور ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تلاش برای ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی، به دنبال توسعه در کشور و تضمین کیفیت پروژه‌های عمرانی هستیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: خدمات این شرکت در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات با کیفیت و ارتقای کیفی پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور قرار گرفته است و امروز به طور نمادین و هم‌زمان ۵ واحد محلی استان تهران رونمایی و فعالیت خود را آغاز کردند.

کیانپور با اشاره به پروژه‌های عمرانی که در استان تهران فعالیت خود را آغاز کردند افزود: تمامی این پروژه‎ها از پروژه‎های ملی و استانی مهم در کشور محسوب می‌شوند که شامل ارائه خدمات فنی و مهندسی در منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال، ساختمان‌های مسکونی مجلس شورای اسلامی، متروی میدان نماز اسلامشهر، مجتمع مسکونی کارکنان همراه اول و کمربندی پاکدشت می‌توان برشمرد.

وی ادامه داد: هم اکنون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد ظرف مدت ۲ ساعت با حضور نیروهای متخصص و تجهیز کامل واحد آزمایشگاهی، به منظور انجام بیش از ۶۳۰ مورد آزمایش خاص و متنوع در سراسر کشور حضور یافته و دستگاه‌های اجرایی، کارفرمایان و پیمانکاران را در ساخت پروژه‌های با کیفیت به عنوان یک بازوی توانمند و امین در سراسر کشور یاری رساند.

کیانپور افزود: واحدهای محلی رونمایی شده در استان‌های تهران، البرز، قم، ایلام، کردستان، کرمان، خراسان جنوبی، خوزستان، گیلان، سمنان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و اردبیل قرار دارند که در این واحدها ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی، فنی، تخصصی و آزمایشگاهی به ارتقای کیفی و افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه احداث پروژه‌ها کمک می‌کند.

در این مراسم احمد نوعی قالیباف مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران نیز ضمن تبریک هفته دولت گزارشی از عملکرد واحدهای آزمایشگاهی مستقر در سراسر استان و همچنین اهم اقدامات این آزمایشگاه ارائه و به تشریح عملکرد ۵ واحد جدید پرداخت.

قالیباف افزود: طی دو سال گذشته آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران موفق شده است ۱۷ واحد محلی را در پروژه‌های مهم عمرانی ملی و استان مستقر و با ارائه خدمات منحصربه‌فرد نقش‌آفرینی تأثیرگذاری در پروژه‌های عمرانی استان تهران داشته باشد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سیستان و بلوچستان ، مجید کیان پور ، وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پروژه های عمرانی استان تهران ارائه خدمات پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صمیم مرادی روزبهانی با اشاره به آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: مطابق با مصوبات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مسئولیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به این سازمان سپرده شده است.


مرادی روزبهانی افزود: بر این اساس، ارزیابی ایمنی محیطی و انعکاس ناایمنی‌ها، جانمایی محل‌های نصب علائم و تابلو‌های خروج اضطراری، شناسایی فضا‌های تخلیه امن اضطراری و تدقیق مسیر‌های ویژه امدادی، جانمایی و تعیین محل‌های استقرار نفرات، تجهیزات و ماشین‌آلات عملیاتی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، از اهم اقدامات ستاد ویژه مدیریت بحران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیش از آغاز این رویداد است.


وی گفت: ستاد ویژه مدیریت بحران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۷ عضو از سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف از جمله نمایندگانی از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران؛ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران؛ سازمان اورژانس استان تهران؛ نیروی انتظامی تهران بزرگ؛ پلیس راهنمایی و رانندگی؛ مرکز بهداشت شمال تهران (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)؛ مرکز بهداشت جنوب تهران (دانشگاه علوم پزشکی تهران)؛ جمعیت هلال‌احمر استان تهران؛ ستاد اجرایی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) (نمایندگان امور اجرایی، رفاهی و حراست)؛ مجموعه مصلی امام خمینی (ره)؛ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ شرکت آب و فاضلاب استان تهران؛ معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران؛ مدیریت بحران شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه؛ ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۷ و ستاد‌های مدیریت بحران مناطق معین (۳، ۶ و ۱۲) تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از این رو، بازدید میدانی از محل برگزاری نمایشگاه برگزار و نخستین جلسه کمیته ایمنی و سلامت به منظور هماهنگی و تشریک مساعی بین اعضا در محل مصلی تهران برگزار و ضمن بررسی موقعیت و شرایط میدانی با همکاری کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه، نسبت به بررسی پیش‌نویس دستورالعمل کمیته ایمنی و سلامت، جمعبندی نظرات و پیشنهادات اعضای کمیته و بررسی نحوه استقرار نیرو‌های امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان، تشکیل شد.


وی گفت: تهیه و ارائه نقشه کدگذاری‌شده از محل برگزاری، نظارت بر فرایند استقرار غرفه‌ها و آماده‌سازی فضا‌های نمایشگاهی، ارائه آموزش‌های ایمنی، اطفاء حریق، تخلیه اضطراری و کمک‌های اولیه به مسئولان برگزاری و غرفه‌داران، تعیین محل تشکیل ستاد مدیریت بحران ویژه نمایشگاه، توزیع بیسیم واحد امدادی در زمان برگزاری نمایشگاه، رعایت موارد ایمنی در سیم‌کشی برق غرفه‌ها، الزام غرفه‌داران جهت تأمین و استقرار کپسول‌های اطفاء حریق در غرفه‌ها، برگزاری یک تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمالی و تخلیه اضطراری قبل از برگزاری نمایشگاه و تشکیل یک گروه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و ... از جمله برخی از مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در نخستین جلسه کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بشمار می‌رود.


بر اساس این گزارش، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران