Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه جدید اعلام کرد: با برنامه ریزی‌های انجام گرفته و همکاری شرکت‌های هواپیمایی اقدامات لازم در خصوص انتقال هموطنان به کشور در حال انجام است و زمان پروازهای فوق العاده اعلام خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست صبح امروز معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی از صدور مجوز برای ۲ پرواز فوق العاده به مقصد نجف از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای بازگرداندن زائران خبر داد و قرار شد جزییات و زمان این پرواز اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواپیمایی عصر امروز سه شنبه در اطلاعیه‌ای جدید به نقل از «حسن خوشخو» معاون هوانوردی سازمان اعلام‌کرد: با توجه به تحولات داخلی عراق و محدودیت‌های اعمال شده در خصوص رفت و آمد به کشور عراق سازمان هواپیمایی کشوری در راستای مسئولیت اجتماعی خود، نسبت به بازگرداندن ایرانیانی که قصد بازگشت از عراق به کشور را دارند، اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم را به عمل آورد.

در این اطلاعیه معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفته است: به طور حتم تا اوضاع عراق به ثبات نرسد مجاز به انتقال مسافران به این کشور نیستیم. همچنین عراقی هایی که در ایران هستند می‌توانند به کشورشان بازگردند.

خوشخو توضیح داده است: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با انجمن شرکت‌های هواپیمایی مسافران ایرانی دارای بلیت در فرودگاه نجف در صورتی که پروازشان با آن شرکت هواپیمایی موجود نبود می‌توانند با سایر شرکت های هواپیمایی ایرانی به کشور باز گردند. چنانچه مسافری بلیت نداشت می تواند در فرودگاه نجف با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرت هوایی ایرانی نسبت به تهیه بلیت اقدام کند.

بر اساس پیگیری انجام شده، در صورت مجوز سازمان هواپیمایی عراق، پروازهای فوق العاده به نجف فورا انجام می‌شود. همچنین به دلیل بازگشت آرامش به عراق احتمال عادی شدن پروازها بین ایران و عراق وجود دارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری ، عراق ، نجف

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری عراق نجف سازمان هواپیمایی کشوری فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

ابوطالب شفقت در نشست تخصصی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم همه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریع‌تر وضعیت قانون بودجه و همه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتماً تأکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه‌به دستورات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیر محروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه نقاطی چه خدمات و کارهایی نیاز است.

شفقت، افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کند تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و اینکه چگونه می‌تواند از وزارتخانه مربوطه سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد