Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش بالادست عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در مصرف بنزین در هر نوبت سوخت‌گیری، اظهار کرد: این طرح به‌منظور بهینه مصرف بنزین در دستور کار قرارگرفته و علاوه بر گیلان در بسیاری از استان‌های کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه کاهش مصرف بنزین در هر نوبت ۳۰ لیتر از دو روز گذشته در استان گیلان آغازشده، افزود: هنوز اطلاعات بیشتری از اجرای این تصمیم ملی در دست نیست منتها دلیل اصلی آن پیشگیری از انحراف در مصرف بنزین و توزیع عادلانه آن در کل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اشاره به جزئیات بیشتری از اجرای این طرح ملی، گفت: هر کارت بنزین در روز می‌تواند ۳۰ لیتر سوخت‌گیری کند اما این محدودیت در کارت جایگاه داران در هر بار سوخت‌گیری ۳۰ لیتر بوده و پس از دو دقیقه مجدداً شرایط برای سوخت‌گیری ۳۰ لیتر بعدی فراهم می‌شود.

به گزارش فارس، پیش‌تر سکان‌داران وزارت نفت طی مصاحبه‌های متعدد، هرگونه افزایش قیمت حامل‌های انرژی ازجمله بنزین را تکذیب کرده بودند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: بالادست گیلان مصرف بنزین سهمیه بندی بنزین گرانی بنزین بنزین مصرف بنزین سوخت گیری ۳۰ لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • فواید باور نکردنی مصرف روزانه پیاز
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟