Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@12:40:17 GMT

سهمیه بنزین آزاد خودروها ماهانه ۱۵۰ لیتر

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۲۳۸

سهمیه بنزین آزاد خودروها ماهانه ۱۵۰ لیتر

به گزارش ایران آنلاین، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در تابستان امسال ۸۰ تا ۱۰۰ درصد سوخت مایع بیشتری به نیروگاه‌ها تحویل دادیم.

جلیل سالاری امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه ملی صادرات دریایی گاز مایع و گزارش عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در بحث ال پی جی ابتدا باید ظرفیت صادراتی ایجاد کنیم، گفت:  بر اساس تکالیف قانونی، استفاده از ال پی جی در حمل‌ونقل در ظرفیت محدودیت انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به‌خصوص صادرات بنزین به لبنان نیز گفت:  در شرایط خاص تجارت کار ما است و در شرایط  تجارت را انجام می‌دهیم.

سالاری ادامه داد: اکنون نیز عرضه گاز مایع و نفت گاز در بورس انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: صادرات بنزین  بر اساس نیازمندی و تراز انجام می‌شود و اولویت اول ما تامین نیاز داخلی است.

معاون وزیر نفت افزود: این ماه حجم بالای مصرف داخلی است که مدیریت می‌کنیم تا مصرف را در این ایام پوشش دهیم.

وی به پیاده‌روی اربعین و توجه به تأمین سوخت این ایام اشاره کرد و گفت: حجم زیادی خودرو در چزابه و مهران داریم و انبارها در این مناطق تقویت خواهد شد زیرا مردم با خودروهای شخصی جابه‌جا می‌شوند. سالاری تأکید کرد: علاوه بر سوخت‌رسانی در جایگاه‌های ثابت، سوخت‌رسانی سیار را نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی در خصوص تغییر سهمیه دوم در کارت‌های سوخت از ۲۵۰ لیتر به ۱۵۰ لیتر در سیستان و بلوچستان اتفاق نیفتاده یک سهمیه ۱۵۰۰ است و نرخ سه هزار گفت: این تغییر محدود به سیستان و بلوچستان نیست و در تمام کارت‌های سوخت سراسر کشور اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی افزود: سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها امسال که با گرمای تابستان مواجه بودیم و کاهش تولید نیروگاه‌های برق‌آبی را داشتیم، از ابتدای سال آغاز شد.

وی گفت: در تابستان امسال ۸۰ تا ۱۰۰ درصد سوخت مایع بیشتری به نیروگاه‌ها تحویل دادیم.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف دو دستگاه خودروی شوتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری پلیس، حسین عرب اظهار کرد: مأموران پاسگاه سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747554

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد