Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@10:28:13 GMT

پروازهای کربلا از سر گرفته می‌شوند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۲۶۴

پروازهای کربلا از سر گرفته می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، مرزهای هوایی و زمینی ایران و عراق از روز گذشته و به‌دنبال ایجاد ناآرامی‌ها و تنش‌های سیاسی در عراق، بسته شده و پروازهای بین دو کشور به حالت تعلیق درآمده بود، همچنین حرکت قطار ایران به مقصد شلمچه تعویق شده بود. پس از آن اعلام شد که از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سازمان هواپیمایی کشوری، تمهیدی اندیشیده شده تا به محض باز شدن مرزها، زائران از عراق به ایران بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اخبار، ساعتی پیش از سوی سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق اعلام شد که تردد زائران از مرزها از سرگرفته شده است.

در این راستا حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: زمانی که وزارت کشور و وزارت امور خارجه به صورت رسمی بازگشایی مرزها را به ما اعلام کند، پروازها از سر گرفته می‌شود.

وی همچنین گفت: پروازهای فوق‌العاده‌ای که بنا بود به دلیل ناآرامی‌ها، زائران را از عراق به ایران بازگرداند، دیگر انجام نمی‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازگشایی مرز ایران و عراق اغتشاش در عراق اربعین 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور