Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:44:07 GMT

سه پروژه عمران شهری در شهر اهرم تنگستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۴۲۶

سه پروژه عمران شهری در شهر اهرم تنگستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار تنگستان روز سه شنبه در آیین بهره برداری  از طرح‌های عمران شهری  و رفاهی در شهر اهرم، گفت:  این سه پروژه در مجموع با ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اجرا و بهره برداری شد.

احمد لطفی افزود: برای آسفالت خیابان طلاب اهرم به مساحت  ۱۵ هزار مترمربع  بیش از چهار میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: چمن مصنوعی اهرم با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد تومان افتتاح شد و نوسازی و بهسازی  میدان امام خمینی  (ره) این شهر به مساحت یکهزار و ۶۰۰ متر مربع  با یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اجرا شد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: نیاز است شهرداری اهرم  نسبت به ساماندهی پیاده رو کوچه‌ها و معابری که به تازگی آسفالت شده است اقدام کند.

لطفی افزود: اجرای ۱۴پروژه عمرانی ، اقتصادی، مسکن ، فرهنگی ،اجتماعی  و ورزشی در مرکز شهرستان تنگستان هدف گذاری شده است.

برچسب‌ها بوشهر هفته دولت تنگستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هفته دولت تنگستان بوشهر هفته دولت تنگستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح این شهر توسط مدیریت شهری خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان استمرار دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سمنان، افزود: عملیات خاک‌برداری، نصب جداول در معابر و احداث خیابان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در بلوار سفیر و تسطیح خیابان‌های این طرح در شهرک کوهسار در حال انجام است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: احداث معبر در شهرک بهارستان، اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان نهضت، آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی، جدول‌گذاری در شهرک ۲۳ هکتاری، ترمیم سنگ‌فرش پیاده‌راه امام (ره)، ساخت پله‌های ارتباطی در مجموعه تفریحی گردشگری استخر زاوقان، آسفالت دوربرگردان در بلوار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ایجاد معبر و جدول‌گذاری در چهارراه ورزش توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان در روزهای اخیر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: عملیات عمرانی مرحله نهایی بتن‌ریزی کوله غربی تقاطع پل بلوار فدک به میدان حسن‌آباد در حال اجرا است.

کد خبر 747883

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود