Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:35:13 GMT

کلنگ زنی و افتتاح ۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در طبس

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۵۰۱

کلنگ زنی و افتتاح ۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، امروز در جریان سفر به طبس گلشن، هفته دولت را در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار خواند و گفت: امروز برگی دیگر از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی ورق خورد.

وی با اشاره به اینکه در قالب برنامه‌های امروز ۴ پروژه کلنگ زنی و ۵ پروژه افتتاح شد، افزود: پروژه‌های امروز با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته  اشرفی هزار خانوار به طور مستقیم از عواید این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

معاون استاندار تصریح کرد: جنس برخی پروژه‌ها در حوزه مبلمان شهری شامل بهسازی و زیباسازی معابر شهری است.

اشرفی افزود: بازگشایی و اتصال دو خیابان اصلی شهر طبس که از آرزو‌های دیرینه مردم به حساب می‌آید نیز از پروژه‌هایی بود که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز عملیات اجرایی یکی از مراکز آموزش صنایع دستی ویژه خواهران که از پروژه‌های مهم حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان می‌باشد نیز آغاز شد لذا لازم است از تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی در خصوص تخصیص زمین و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز تقدیر شود.

معاون استاندار با اشاره به این که کارگاه چرم دوزی بانوی کارآفرین طبسی نیز در قالب این برنامه‌ها به بهره برداری رسیده، تصریح کرد: توجه به این صنایع که مورد غفلت واقع شده از بستر‌ها و ظرفیت‌های خوب سرمایه گذاری و اشتغال در طبس محسوب می‌شود.

اشرفی تأکید کرد: با توجه به زیست بوم و شرایط اقلیمی کم بارش، احیای قنوات یکی از پروژه‌های مهم و ضروری استان در بخش کشاورزی می‌باشد و در همین راستا اقدامات خوبی در استان و شهرستان طبس صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: توسعه پوشش اینترنت به مناطق روستایی هدیه‌ای از طرف دولت مردمی به مردم شهرستان طبس می‌باشد.

انتهای پیام/4905

منبع: فارس

کلیدواژه: اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی احیای قنوات هفته دولت مناطق روستایی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان