Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@18:24:34 GMT

انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن + راهنمای کامل

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۵۰۵

انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن + راهنمای کامل

یکی از مهمترین معیارهایی که در انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ باید مورد توجه قرار بگیرد، تجربه درخشان و استفاده از فناوری‌های به روز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی در سال‌های اخیر و استفاده گسترده مردم از گوشی‌های هوشمند بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب و کارها برای طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ سرمایه زیادی هزینه می‌کنند تا از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنند و به سود بسیار بالایی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی اپلیکیشن موبایل باعث برقراری ارتباطی مفید و نزدیک با کاربران خواهد شد و از این طریق کسب و کارها می‌توانند از سایر رقبای خود پیشی بگیرند. برای موفقیت در عصر دیجیتال باید بتوان با استفاده از جدیدترین روش‌های جذب مشتری و افزایش فروش در بازار رقابتی از رقبای خود سبقت گرفت. شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی اپلیکیشن اختصاصی مشغول فعالیت هستند اما برای انتخاب بهترین شرکت باید به چند معیار مهم توجه کرد. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ توضیح دهیم.

طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ برای مشاغل چه اهمیتی دارد؟

با پیشرفته شدن دستگاه‌های دیجیتال از جمله تلفن‌های همراه هوشمند اپلیکیشن‌های زیادی برای راحت شدن کارها طراحی شدند. در واقع تمام ابزارهای دیجیتالی که مردم استفاده می‌کنند به وجود اپلیکیشن وابسته هستند. اپلیکیشن (Application) یا اپ (App) به نرم افزارهایی گفته می‌شود که امکانات متنوعی دارند. طراحی اپلیکیشن موبایل به عنوان ستون گوشی‌های هوشمند موبایل با طراحی اپلیکیشن ای او اس برای سیستم عامل گوشی‌های آیفون در سال 2007 اتفاق افتاد. امروزه تمام مشاغل مربوط به حوزه‌های مختلف صنایع، فناوری و مشاغل مختلف برای موفقیت و جذب مشتری اقدام به ساخت اپلیکیشن می‌کنند. طبق پیش بینی‌های صورت گرفته بر اساس آمارهای به دست آمده تا سال 2023 کسب و کارها می‌توانند از طریق طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ و تبلیغات درون برنامه و دانلود اپ 935 میلیارد دلار درآمد داشته باشند. مهم نیست که کسب و کار کوچک و نوپا باشد یا یک کسب و کار بزرگ و معروف، به هر حال طراحی اپ یا همان طراحی اپلیکیشن توسط یک شرکت معتبر برای تمام مشاغل یک اقدام ضروری محسوب می‌شود و در برندسازی و دیجیتال مارکتینگ تاثیر بسزایی دارد.

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن به چه معیارهایی باید توجه کرد؟

 در این بخش از مقاله چند معیار بسیار مهم برای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ را معرفی می‌کنیم. این معیارها شامل موارد زیر است.

تجربه درخشان و استفاده از فناوری‌های به روز

یکی از مهمترین معیارهایی که در انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ باید مورد توجه قرار بگیرد، تجربه درخشان و استفاده از فناوری‌های به روز است. صاحبان مشاغل ابتدا باید تیم طراحی اپلیکیشن اختصاصی را از لحاظ تجربه و توانایی مورد بررسی قرار دهند. در بهترین شرکت‌های طراحی اپ از به روزترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌شود و خدمات از کیفیت بالایی برخوردارند.

کدنویسی استاندارد برای طراحی اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن ای او اس

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ باید مهارت کافی برای هر پلتفرمی که مشتری درخواست می‌کند، مهارت لازم را دارد و به راحتی می‌تواند اپلیکشن‌های pwa یا وب اپلیکیشن و اپلیکیشن‌های مناسب سیستم‌های اندروید و آی او اس را با استفاده از بهترین ویژگی‌ها و کدنویسی استاندارد طراحی کند. قبل از شروع کدنویسی بهتر است با شرکت انتخابی خود قرارداد امضا کنید و مالکیت اپلیکیشن را به نام کسب و کار خود به ثبت برسانید‌.

بررسی نمونه‌کارهای قبلی شرکت

یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ بررسی نمونه‌کارهای قبلی شرکت است. با استفاده از مشاهده و بررسی نمونه‌کارهای قبلی می‌توان به میزان مهارت و تجربه تیم طراحی و ساخت اپلیکیشن پی برد. کسب و کارهای مختلف با مشاهده اپلیکیشن‌هایی که قبلا توسط شرکت طراحی شده، می‌توانند اپلیکیشن دلخواهشان را بر اساس نیاز و سلیقه خود سفارشی سازی کنند.

توجه به قیمت اپلیکیشن

 قیمت اپلیکیشن‌هایی که توسط شرکت طراحی اپلیکیشن ارائه می‌شود، به عنوان یکی دیگر ازمعیارهای انتخاب از اهمیت بالایی برخوردار است. برای قیمت اپلیکیشن نمی‌توان یک قیمت ثابت و مشخصی در نظر گرفت زیرا شرکت‌ها با توجه به ویژگی‌هایی مانند مهارت، توانایی، امکانات موجود در اپ، کیفیت اپ، نوع رابط کاربری  و غیره هزینه اپلیکیشن را تعیین می‌کنند. کسب و کارهای مختلف باید چند شرکت معتبر را از لحاظ قیمت طراحی اپ با هم مقایسه کنند و در نهایت شرکتی را که مناسب‌ترین قیمت را برای خدمات خود ارائه می‌دهد، انتخاب کنند. هرگز گول پایین بودن هزینه اپلیکیشن را نخورید زیرا اپلیکیشن‌هایی که با قیمت ارزان طراحی می‌شوند، از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار نیستند.

امن بودن ایده‌ی طراحی اپلیکیشن

شرکتی که برای طراحی اپلیکیش یا طراحی اپ انتخاب می‌شود باید امنیت بالایی داشته باشد و کسب و کار با خیال راحت بتواند ایده‌ای را که برای اپلیکیشن اختصاصی خود انتخاب کرده است، در اختیار شرکت قرار دهد. بسیاری از کارافرینان، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای پیشگیری از افشا شدن ایده خود به هر شرکتی اعتماد نمی‌کنند و برای انتخاب شرکت حساسیت زیادی به خرج می‌دهند.

ارائه پشتیبانی و خدمات عالی به مشتری

یک شرکت طراحی اپلیکیشن و ساخت آپ خوب و معتبر همواره از یک تیم پشتیبانی پرقدرت برخوردار است و خدمات پشتیبانی را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد.

امکان برقراری ارتباط راحت و سریع با شرکت

یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ امکان برقراری ارتباط راحت و سریع با شرکت است. در بسیاری از مواقع بین کسب و کارهای نیازمند به طراحی اپلیکیشن اختصاصی یا طراحی وب اپلیکیشن pwa با شرکت‌ انتخابی فاصله دارند و به صورت حضوری نمی‌توانند به شرکت مراجعه کنند. در چنین شرایطی برقراری راحت و سریع ارتباط یک مزیت باارزش به شمار می‌رود‌. از طریق راه‌های ارتباطی زیادی مانند چت آنلاین، تماس تلفنی، ایمیل و غیره می‌توان با شرکت تماس گرفت.

اطمینان از امنیت داده‌ها

 معیار و ویژگی دیگری که می‌توان در انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ در نظر گرفت، اطمینان از امنیت داده است‌. شرکت‌های معتبر اپلیکیشن‌ها را با کد‌های امن برنامه‌نویسی می‌کنند و اقدامات امنیتی لازم برای حفظ داده‌ها را انجام می‌دهند. عدم امنیت داده‌ها باعث نقص حریم خصوصی می‌شود‌.

مزایای طراحی اپلیکیشن یا طراحی اپ برای کسب و کارها

کمک به برندسازی و تبلیغات کسب و کار امکان دسترسی در تمام ساعات شبانه روز ارائه خدمات به مشتریان در سطح جهانی با ساخت اپ امکان گذاشتن عکس، متن، فیلم، صدا در اپلیکیشن امکان خرید و فروش آنلاین و پرداخت اینترنتی برقراری ارتباط بهتر و تعامل با مشتریان ارسال نوتیف برای کاربران قابلیت نصب بر روی همه گوشی‌های هوشمند دسترسی دائمی بروز رسانی سریع ارائه خدمات به مشتریان با کیفیت بهتر معرفی شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل

یکی از شرکت هایی که در زمینه طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل فعالیت دارد ایران وبر است. شما می توانید با جستجوی نام این شرکت در گوگل با خدمات متنوع این شرکت اشنا شوید و یک اپلیکیشن استاندارد و با قیمت مناسب را سفارش دهید. در کنار این شرکت چند شرکت دیگر نیز هستند که ما کیفیت خدمات ان ها را تایید نمی کنیم. از جمله این شرکت ها می توان به :

ایران وبر (طراحی استاندارد و با قیمت مناسب) باشگاه اپلیکیشن  سه سوت وب گروه نرم افزاری ویستا تابان شهر  و...

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اپلیکیشن اختصاصی برقراری ارتباط برای انتخاب اپلیکیشن ها طراحی اپ کسب و کارها کسب و کار شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی

کارلو آنچلوتی در این ویدیو از میان هافبک های بی نظیری که او سرمربی شان بوده، بهترین ها را انتخاب می کند.

دانلود (4.9MB)

دیگر خبرها

  • راهنمای دیدنی‌های تایلند: نقاطی که در سفر به این کشور حتماً ببینید
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک