Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:57:28 GMT

هر تیمی گل می‌زد هواداران خوشحالی می‌کردند!

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۵۶۹

هر تیمی گل می‌زد هواداران خوشحالی می‌کردند!

به گزارش ورزش سه، ورزشگاه ساحلی سلمان یزد از خاص ترین ورزشگاه‌های ایران است که شاید کمتر مشابهی از آن را بتوان یافت به این جهت که در قلب یک محله قرار دارد و از آنجایی که درب ورودی ندارد، در طول ۲۴ ساعت در اختیار عموم قرار می‌گیرد.همین سیاست موجب آن شده که استعدادهای بسیاری در رشته فوتبال ساحلی پدیدار شوند که تیم مقاومت گلساپوش با اتکا به همین مهره‌ها در فوتبال ایران بلندآوازه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از قهرمانی‌های متعدد گلسا و فوران استعدادهای ناب این محله پروژه تولید یک تیم فوتبال ساحلی دیگر از محمودآباد کلید خورد؛ به شکلی که تیم صدرشیمی فصل قبل با قهرمانی در لیگ یک مسافر لیگ برتر شد و تا قبل از شروع هفته ۱۲ لیگ برتر نزدیکترین تیم به صدرنشین یعنی مقاومت گلساپوش بود.
سوت شروع دربی مردآباد(نام دیگر محله محمودآباد) در حضور خانواده‌های یزدی در ورزشگاه سلمان یزد زده شد و شاهد نبردی بودیم که آن‌هایی که در ورزشگاه بودند و البته آن‌هایی که از آنتن مسابقه را می‌دیدند تا مدتها این دربی را از یاد نخواهند برد.
دربی تا اوایل وقت سوم همانی بود که همه انتظار داشتند؛ ۶-۳ به نفع مقاومت گلساپوش.
تا این که به ناگاه موتور جوانان صدرشیمی روشن شد و نه تنها توانستند بازی را به تساوی بکشانند بلکه در دقیقه پایانی وقت معمول مسابقه گل هفتم را به ثمر برسانند که البته این گل به نظر با اشتباه اکبرپور داور مسابقه به ثبت رسید؛ گلی که کامل از خط نگذشته بود و بعلت اعتراض‌ کادرفنی گلساپوش بازی با وقفه زیاد در یک دقیقه پایانی از سر گرفته شد.
گلسایی‌ها که در آستانه از دست رفتن رکورد ۱۵ ماه بازی بدون شکست قرار داشتند سر و پا حمله شدند تا این که از یک خطایی که معلوم نبود متر و معیار اعلامش چه بود صاحب موقعیت مناسبی شدند و با گل شدن این توپ بازی در عدد ۷ مساوی شد تا تکلیف تیم برنده در وقت اضافه مشخص شود.
اگر تا حالا شنیده بودید که جوانی تیغ دو لبی است که شاید بی تجربگی آن دستتان را ببرد، در وقت اضافه بازی دو تیم گلسا صدر به چشم رویای بر باد رفته صدرشیمی جوان را می‌دیدید که با گل به خودی صدری‌ها در ثانیه‌های نخستین وقت اضافه، زمینه برد ۱۰-۷ گلساپوش فراهم شد.
نکته جالب این بود که چه گلسا به گل می‌رسید و چه صدرشیمی، هواداران با تمام وجود خوشحالی می‌کردند!
در دیگر بازی‌های برگزار شده از هفته دوازدهم دیدار پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی ایران یعنی پارس جنوبی بوشهر برابر چادرملو، ۴-۳ به نفع حریف اردکانی به اتمام رسید تا چادرملو جای صدرشیمی را در رتبه دوم بگیرد و پارس همان سکوی چهارم جا خوش کند.
فرش حداد اصفهان۶-۴ شاهین خزر را برد و منطقه آزاد چابهار هم در وقت اضافه، ۵-۳ از سد سپاهان شهرداری سمنان گذشت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ساحلی وقت اضافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

*در هنگام ورود هواداران سپاهان درگیری بین هواداران شکل گرفت. 

*پیش از شروع بازی هواداران خانم پرسپولیس با هوادارن سپاهان درگیری لفظی داشتند.

*رضا درویش، پیمان حدادی، حسین بادامکی، یاسین سلمانی و دانیال اسماعیلی‌فر تماشاگران ویژه این دیدار هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*دقایقی قبل از آغاز بازی، چمن ورزشگاه آزادی آبیاری شد.

*قبل از شروع بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان، از خانواده یک شهید تجلیل شد و به مناسبت روز خلیج فارس مراسمی در بزرگداشت این روز صورت گرفت.

*شهریار مغانلو بازیکن سابق پرسپولیس به سمت نیمکت این تیم رفت اما رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده حاضر به انجام چنین کاری نشدند.

*هجوم هواداران پرسپولیس و سکونت در سکوهای سیمانی آزادی که موجب درگیری شد.

*هومن افاضلی مربی تیم ملی برای تماشای دیدار دو تیم در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور جیمی کرگر در دیوار زرد هواداران دورتموند و خوشحالی شدید از به ثمر رسیدن گل نیکلاس فولکروگ / فیلم
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم