Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@16:39:41 GMT

پروازها به نجف به روال عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۷۱۰

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از آغاز مجدد پروازها بین ایران و فرودگاه نجفِ عراق خبر داد و گفت: فرودگاه امام آمادگی کامل دارد تا پروازهای تهران- نجف را پشتیبانی کند. ناطقان: «سعید چلندری»افزود: با توجه به رفع بحران در عراق به خصوص شهر نجف و اعلام ستاد اربعین از ساعت ۱۷ امروز سه‌شنبه هر شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی که درخواست و مجوز پرواز به عراق را داشته باشد، امکان پرواز از فرودگاه امام خمینی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: فرودگاه آمادگی دارد پروازهایی که از ساعت ۱۹ دوشنبه شب تا ساعت ۱۷ امروز ابطال شده بود را پشتیبانی کند و آماده پذیرش مسافر و پروازها به مقصد نجف است.

 به گفته چلندری وضعیت پروازها بین ایران و نجف به حالت عادی بازگشته است.

 وی اضافه کرد: هم چنین از تاریخ ۱۲ شهریورماه تمام پروازهای زیارتی به عراق و سوریه از ترمینال سلام برای همیشه انجام می‌شود و مسافران در نظر داشته باشند کل پرواز عتبات برای همیشه از ترمینال زیارتی سلام انجام می‌شود. منبع: ایرنا برچسب ها: پروازها ، فرودگاه نجف ، روال عادی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پروازها فرودگاه نجف روال عادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرسhttps://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم