Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@14:51:52 GMT

باند سارقان مسلح در غرب مازندران متلاشی شد 

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۷۷۷

باند سارقان مسلح در غرب مازندران متلاشی شد 

ایسنا/مازندران رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سارقان مسلح در غرب استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، علی قیصری با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور سارقان مسلح غیر بومی منزل در شهرستان رامسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل با تهدید سلاح در شهرستان های غربی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی در تمامی صحنه های سرقت حاضر و تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران، اظهار کرد: ماموران در تحقیقات میدانی خود، منازلی که مورد سرقت واقع شده بود را مورد بررسی تخصصی و فنی قرار داده و در نتیجه به سرنخ های مهمی دست یافتند.

قیصری با اشاره به اینکه برابر تحقیقات پلیس، سارقان مسلح غیر بومی و اغلب در حرکت بین چندین شهر و استان هستند، ادامه داد: در این شرایط شناسایی مخفیگاه آنان امکان پذیر نبود.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه در این راستا شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت، از توقیف خودروی آنان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد و افزود: در این عملیات ۶ سارق از اعضای این باند شناسایی و دستگیری شدند و دو دستگاه خودروی متهمان نیز توقیف شد.

قیصری با اشاره به اینکه سارقان در ساعت اولیه دستگیری به بیش از ۵ فقره سرقت منزل در حوزه سرزمینی این استان به روش توپی زنی و دیلم زنی اعتراف کردند، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان، مقادیری اموال و طلاجات مسروقه به همراه یک قبضه سلاح شکاری از آنان کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود و از شهروندان نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس آگاهی مازندران پلیس آگاهی استان رئیس پلیس آگاهی سارقان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان