Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی امروز در آیین بهره‌برداری از ۴۰ پروژه شهری قم و پروژه سرمایه گذاری کهکشان غدیر اظهار داشت: از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه هفته دولت قم، حدود هزار میلیارد تومان از آن مربوط به پروژه‌های مدیریت شهری است.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری ۱۹۱ پروژه شهری به میزان ۱۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال ۳ هزار میلیارد تومان پروژه شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اتحاد و یگانگی و هماهنگی بین مدیریت شهری و دستگاه‌های دولتی استان قم، ادامه داد: خدمت به مردم و تسریع در انجام طرح‌های عمرانی، جلوه مهم این اتحاد و هماهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری عرضه معوض قابل‌واگذاری برای ساماندهی هسته مرکزی، بازآفرینی بافت‌های فرسوده و معضلات حاشیه‌نشینی به شهرداری قم اختصاص‌یافته است.

اسلامی اهمیت مبحث سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی، بخش خصوصی مکمل فعالیت‌های اقتصادی دولت است و ورود حاکمیت به این مباحث از سر اجبار است.

وی بابیان اینکه نگاه به سرمایه‌گذاری در قم اصلاح‌شده و روند کنونی نیز به‌صورت مستمر در حال تکمیل است، یادآور شد: در مساله سرمایه‌گذاری، اهلیت سرمایه‌گذاری باید موردتوجه باشد.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری قم شورای شهر قم پروژه های شهری قم میلیارد تومان سرمایه گذاری پروژه شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود