Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:32:08 GMT

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۹۸۵

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی پور روز سه شنبه با حضور در منزل شهید صفرعلی رجب پور و دیدار و گفت وگو با خانواده این شهید والامقام، افزود: شهدا با تاسی از واقعه عاشورا به ما درس استقامت در برابر شهدا و  آزادگی آموختند.

وی گفت: زمندگان اسلام در دفاع از کیان اسلامی از تمام هستی و جان شیرین خود گذشتند تا ما امروز در آسایش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در مازندران بیان کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا توفیق بزرگی است که خداوند متعال نصیب مسئولان کرده است و باید قدردان این فرصت باشیم.

حسینی پور بر لزوم شناسایی مشکلات و ارایه خدمت بی منت به خانواده معظم شهدا تاکید کرد.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و گفت: رمز بقای نظام اسلامی در گرک ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است. 

استاندار مازندران با اشاره به توطئه های دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی، گفت که درایت رهبری و ولایت پذیری مردم و حضور آنان در عرصه های مختلف، تمام دسیسه های سازمان یافته بدخواهان نظام اسلامی را خنثی کرده است. 

شهید صفرعلی رجب پور متولد سال ۱۳۴۴ در سوادکوه مازندران، در سال ۱۳۶۴ و در عملیات جزیره مجنون به شهادت رسبد.

برچسب‌ها هفته دولت خانواده شهدا ساری ایرنا استانداری مازندران سید محمود حسینی پور نوری مازندران شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت خانواده شهدا ساری هفته دولت خانواده شهدا ساری ایرنا استانداری مازندران مازندران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری استاندار مازندران در جلسه شورای ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت مازندران که با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد گفت: مشکلات جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در تامین مسکن و دیگر مجوز‌های خدماتی باید مورد اهتمام قرار بگیرد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های مازندران باید همه نظام مسایل و مطالبات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را حل و فصل و عملیاتی کنند و ارجاع آن به مرکز استان پذیرفتنی نیست.

استاندار مازندران ارادت مردم دیار علویان به ائمه اطهار علیهم السلام، آموزش‌های قرآنی و ترویج ارزش‌های اسلامی و دفاع از مرز‌های کشور و حرمین شریفین و جانفشانی‌های رزمندگان ۲۵ کربلا را زبانزد کشور دانست و افزود: نامگذاری مناطق شهری و روستایی مازندران با ارزش‌های شهدایی انجام شود.

نوری با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدای استان که مقرر است در مهر ماه امسال برگزار شود، بیان کرد: در این بخش نیز باید از ظرفیت همه مردم و دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

او با تاکید بر این که روش‌های نوین برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران از طریق دانشگاه و دستگاه‌های فرهنگی استان باید بیش از پیش تقویت شود، تصریح کرد: باید همه مردم را در بخش‌های فرهنگی مشارکت بدهیم.

همچنین در پایان این جلسه از پنج دستگاه صدا و سیمای مازندران، شرکت گاز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره کل دامپزشکی استان به عنوان دستگاه‌های برتر در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند