Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در حاشیه نشست امروز دوشنبه 7 شهریور ماه کمیسیون اصل نود، گفت: جلسه‌ای در خصوص بحث صدور اسناد برای زمین‌های زراعی و اجرای قانون کاداستر در کمیسیون اصل نود برگزار و درباره وظایف و تکالیف شورای عالی نقشه برداری کشور بحث شد. شورای عالی نقشه برداری کشور متشکل از تعدادی وزرا و مسئولان قوه قضاییه است و رئیس سازمان برنامه ریاست این شورای عالی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خانه ملت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه اظهار کرد: اشکالاتی در سال‌های گذشته پیرامون اجرای قانون حدنگاری به وجود آمده ‌است که کمیسیون اصل نود به آن ورود کرد تا برای حل مشکل حدنگاری تصمیم‌گیری شود و تکلیف دستگاه‌های مجری و نظارتی در این زمینه تعیین شود.

میرکاظمی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشسته‌ها، گفت: جلسات بررسی این موضوع در حال برگزاری است تا منابع مالی برای اجرای آن تامین شود البته هنوز در دولت نهایی نشده است.

وی تصریح کرد:موضوع افزایش حقوق‌ها ابتدا باید در دولت نهایی شود، سپس به مجلس شورای اسلامی یا سران قوا فرستاده می‌شود که قانونی و اجرا شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسعود میرکاظمی حقوق کارمندان حقوق بازنشستگان کمیسیون اصل نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

تجارت نیوز نوشت: براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902228

دیگر خبرها

  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • تصویب دائمی شدن قراردادهای کار در کمیسیون اصلی دولت
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟