Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:46:29 GMT

مصرف روانگردان موجب قتل یک کارگر در نرماشیر شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۰۲۸۵

مصرف روانگردان موجب قتل یک کارگر در نرماشیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی متولی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: درگیری صبح امروز ۳ کارگر در باغ‌های خرمای این شهرستان، یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

وی در تشریح این خبر افزود: این حادثه صبح هشتم شهریورماه و در پی‌اختلاف و مشاجره لفظی سه کارگر باغ‌های خرما رخ داده و در این حادثه یک نفر کشته و فرد دیگر نیز با ضربات چاقو مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: متأسفانه هر سه فرد درگیر در این ماجرا تحت تأثیر مصرف زیاد مواد مخدر و روانگردان‌ها بوده اند.

وی با اشاره به این مطلب که قاتل هم اکنون در بازداشت است، تصریح کرد: مجروح این حادثه نیز به مرکز درمانی اعزام شده و تحت مداوا قرار دارد.

کد خبر 5577609

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل روان گردان دادگستری کرمان هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم قزوین گناوه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته