Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت عالی‌رتبه نظامی دانشگاه دفاع ملی هندوستان و تعدادی از دانش‌پژوهان این دانشگاه، متعلق به کشورهای میانمار، سریلانکا، ویتنام، اندونزی و نپال به سرپرستی سرلشکر راجه موگه با امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار کردند.

هدف از این دیدار، انجام سفر مطالعاتی، افزایش و گسترش تعامل دوجانبه در حوزه‌های نظامی، آموزشی و پژوهشی و همچنین انتقال تجربیات دفاعی دو کشور ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حیدری ضمن ابراز خرسندی از دیدار با هیئت دانش‌پژوهان اظهار داشت: امنیت، رفاه و سعادت ملّت‌ها در گرو تعامل و همکاری بین‌المللی است.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش آمادگی دارد تا با در اختیار گذاشتن تجارب ارزنده هشت سال دفاع مقدس، تبادل دانشجو برای طی دوره‌های مختلف نظامی و انجام رزمایش‌های مشترک، زمینه توسعه هرچه بیشتر روابط نظامی بین طرفین را فراهم کند.

سرلشکر راجه موگه، رئیس هیئت دانش‌پژوهان دانشگاه دفاع ملی هندوستان نیز ضمن ابراز خرسندی از استقبال و میزبانی فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بسیار تقدیر و تشکر می‌کنم بابت برپایی این جلسه و دیدار؛ چرا که بی‌شک تجربیات ارزنده‌ای از این سفر، نصیب‌مان خواهد شد.

هیئت ۲۰ نفره مقامات و دانش‌پژوهان دانشگاه دفاع ملی هندوستان طی سفری پنج روزه به ایران، ضمن دیدار با مقامات نظامی، از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی و دفاعی بازدید خواهند کرد.

کد خبر 5577612 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش امیر کیومرث حیدری صحن مجلس مجلس شورای اسلامی بانکداری اسلامی بانک مرکزی دولت سیزدهم کمیسیون اقتصادی حسین امیرعبداللهیان آیت الله ناصری مهرداد بذرپاش محمد باقر قالیباف جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی هفته دولت علی بهادری جهرمی دانش پژوهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار با قدردانی از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به‌ویژه محکومیت حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر رئیس دولت سیزدهم به چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دوطرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و گفت: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین با دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش‌بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899821

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران