Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، احمد قافی ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های مختلف در سطح استان، اظهار کرد: برای اولین بار نمایشگاه کالای ایرانی با ارائه لوازم خانگی، خودرو، دوچرخه و موتور سیکلت، کالای خواب، کالای دیجیتال، تجهیزات ساختمانی، لوستر و تمامی گروه های کالایی به مدت چهار روز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که از شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و یزد در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: بیش از ۳۵ غرفه در این نمایشگاه کالاهای ایرانی را به صورت اقساط کوتاه و بلند مدت عرضه می کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه یزد حمایت از کالای ایرانی را رمز توسعه اقتصاد کشور دانست و گفت: پشتیبانی از تولید ملی به‌ منزله حمایت از اشتغال، کار و سرمایه ملی و کارگر ایرانی است و حمایت از کالای ایرانی، در جامعه تولید محور تحقق می‌یابد.

قافی در پایان خاطرنشان کرد: اولین نمایشگاه فروش اقساطی کالای ایرانی هشتم تا ۱۱ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه فروش اقساطی کالا استان یزد کالای ایرانی کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت:: این مسابقات در گرامیداشت هفته مقام معلم به صورت کشوری صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۶ باحضور دانش آموزان پژوهشگر در رشته‌های کمیکار، رباتیک و گلایدر همراه با ارائه مقالات علمی با موضوعات فیزیک، شیمی، زیست معماری، نانو وبرق و الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهدشد.

مهدی فرهادیان افزود: باشگاه پژوهشی مفتاح، مرکزی تخصصی برای ارائه خدمات پژوهشی به دانش‌آموزان پیشگام شهر مشهد و اطراف می‌باشد که با محوریت پژوهش هدفمند، تلاش نموده تا امکانات لازم برای پروژه‌های دانش اموزی را فراهم کند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت: این مرکز از سه بخش آزمایشگاهی، کارگاهی و فناوری تشکیل گردیده است؛ که در بخش ازمایشگاهی، بستری برای انجام پروژه‌های شیمی و زیست، فراهم گردیده است و بروزترین امکانات ازمایشگاهی در کنار مواد شیمیایی و زیستی با کیفیت، مهم‌ترین وجه تمایز این مرکز است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند