Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی در خصوص وضعیت تیمش پیش از دیدار با آلومینیوم خبر داد.

سرمربی تیم مس رفسنجان، وحدت ملی را نیاز امروز فوتبال ایران عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان مقابل آلومینیوم اراک گفت:

به تیم آلومینیوم برای حضور در شهر رفسنجان خیر مقدم می‌گویم. آلومینیوم را خوب می‌شناسیم و خودم هم یک سال آنجا حضور داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احترام زیادی برای مهدی رحمتی و کادرفنی این تیم قائل هستم. بازی فردا جاندار و سخت برای هر دو تیم خواهد بود. آلومینیوم به شرایط آرمانی رسیده‌ و ما هم نسبت به کیفیتی که داشتیم از لحاظ امتیازی بهره‌مند نشده‌ایم. دیگر نمی‌خواهم نسبت به اشتباهات داوری بپردازم.

وی افزود:

وظیفه‌ای که به عنوان مربی دارم، را اجرا می‌کنم. در چهارمین سالی که در مس حضور دارم ابتدا سعی می‌کنم ارتقای فنی و شخصیتی برای تیم داشته باشم و سپس ارتقای تیمی را نیز در نظر می‌گیریم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد محروم و مصدومان تیمش تصریح کرد:

متأسفانه سه، چهار بازیکن نداریم. در بازی با ذوب‌آهن حسن جعفری مصدوم شد و به بازی فردا نمی‌رسد. در تمرین دو روز پیش میثم تیموری آسیب دید. این دو بازیکن را به طور قطعی نداریم و امیدوارم بازیکنان جایگزین به خوبی از عهده وظایف‌شان بربیایند.

ربیعی با اشاره به حضور مرتضی منصوری در تیمش یادآور شد:

منصوری را ابتدای فصل جذب کردیم اما سپس به این نتیجه رسیدم که با توجه به حضور محمدی‌مهر و جعفری این بازیکن نباشد. پس از مشکلی که برای محمدی‌مهر افتاد، دوباره تصمیم گرفتیم منصوری باشد و 10 روزی در تیم حضور دارد.

وی در خصوص انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت:

دوست دارم هر کسی که کرسی هدایت فوتبال کشور و متولی بودن را برعهده می‌گیرد، ثمره کارش به سود فوتبال کشور باشد. فوتبال به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی و بازی‌های نزدیک این رقابت‌ها نیازمند به وحدت ملی است. چیزی که به ما کمک می‌کند وحدت ملی است تا با احترام از جام جهانی عبور کنیم. برای تاج و گروهش توفیق سلامتی و موفقیت دارم و از زحمات میرشاد ماجدی تشکر می‌کنم. به عنوان فرد فوتبالی امیدوارم عدالت و صداقت در تمام امور فوتبال حاکم شود.

اخبار داغ 

واکنش چهره های فوتبالی به انتخاب تاج؛ فرهاد مجیدی تبریک گفت و پاک کرد؟ آرای میرشاد ماجدی چگونه از سبدش ریخت؟ پاداش 900 هزار یورویی رئال مادرید به بازیکنانی که تاریخ سازی کردند کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند/ ادعای گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحدت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخپوشان در مقطع زمانی فعلی باید روی دیدارهای پایانی لیگ متمرکز باشد نه تمدید قرارداد اوسمار. - اخبار ورزشی -

امیرحسین فشنگچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم و برخی انتقادهای صورت گرفته از اوسمار بابت تعویض‌هایی که انجام داد، اظهار داشت: جذابیت فوتبال به این است که نمی‌توان بازی‌ها را پیش‌بینی کرد و هیچ‌کس فکر نمی‌کرد آلومینیوم مقابل پرسپولیس دو بار نتیجه را عوض کند. خیلی‌ها بابت تعویض‌های اوسمار از این مربی انتقاد می‌کنند، ولی اگر بازیکنی اخراج یا مصدوم می‌شد خیلی‌ها می‌گفتند که چرا اوسمار آنها را تعویض نکرد.

منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست

 

وی ادامه داد: اختلاف بازیکنان در پرسپولیس زیاد نیست و ما دیدیم که با همین تعویض‌ها، تیم توانست در وقت‌های اضافه 4 بر 2 از آلومینیوم جلو بیفتد. به هرحال فشار روی پرسپولیس همیشه بالاست، چون همه توقع دارند که این تیم هر سال قهرمان شود، ولی قرار نیست پرسپولیس همه بازی‌ها را ببرد و در فوتبال باخت یا مساوی هم وجود دارد. این منطقی نیست که در همه بازی‌ها از پرسپولیس توقع برد داشته باشیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: این که یک مربی دو بار بازی برده را با تساوی عوض می‌کند جای بحث دارد، ولی فکر نمی‌کنم همه چیز به تعویض‌ها مربوط باشد. آنچه اهمیت دارد این است که سرمربی پرسپولیس خیلی زود نقاط ضعف تیمش را برطرف کند تا دیگر با چنین شرایطی مواجه نشود.

فشنگچی راجع به بازی بعد پرسپولیس با سپاهان هم به تسنیم گفت: در حال حاضر پرسپولیس یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز را در پیش دارد و هواداران باید از تیم‌شان حمایت کنند. این بازی کلید قهرمانی پرسپولیس است و امیدوارم پرسپولیس با پیروزی در آن شانس خود را برای قهرمانی بیشتر کند.

وی در واکنش به بحث‌های چند هفته اخیر در مورد تمدید قرارداد اوسمار تصریح کرد: لزومی ندارد در مورد تمدید قرارداد اوسمار صحبت شود، چون در حال حاضر تمام تمرکز اعضای تیم و باشگاه باید روی شش بازی پایانی در لیگ برتر باشد و بعد از اتمام مسابقات می‌توان بهترین تصمیم را در مورد نیمکت پرسپولیس گرفت. برخی می‌گویند اوسمار چون در اکثر تیم‌ها دستیار بوده است، گزینه خوبی نیست، ولی بزرگترین مربیان دنیا هم یک روز دستیار بوده‌اند. به نظر من اوسمار برای هدایت پرسپولیس گزینه بدی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس