Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:30:50 GMT

گزارش زنده؛ نفت مسجد سلیمان 0-0 استقلال

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۰۵۱۱

گزارش زنده؛ نفت مسجد سلیمان 0-0 استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، فصل را با شکست یک بر صفر مقابل سپاهان شروع کرد تا بار سنگین شکست ناپذیری، خیلی زود از روی دوش ساپینتو برداشته شود. استقلال در ادامه، دو بازی بعدی خود را مقابل دو تیم تازه وارد لیگ برتری با پیروزی پشت سر گذاشت و با رتبه دومی راهی هفته چهارم شد؛ جایی که باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان رضا مهاجری فصل را با پیروزی خانگی مقابل مس کرمان شروع کردند و طی دو هفته اخیر با مساوی مقابل هوادار و شکست برابر پیکان، در مکان هفتم جدول رده بندی ایستاده اند. دومین برد خانگی نفت MIS  یا سومین برد متوالی استقلال؟ جواب این سوال امشب در مسجدسلیمان مشخص خواهد شد.

هفته چهارم لیگ برتر 02-1401؛ 
سه شنبه 8 شهریور – ساعت: 20:30
ورزشگاه: شهید بهنام محمدی
گروه داوری: داور: پیام حیدری/ کمک‌ها: سعید قاسمی، مهدی شفیعی/ داور چهارم: یعقوب آشوری/ ناظر: رضا سخندان

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، مسلم مجدمی، میلاد باقری، امیرحسین کریمی، اسماعیل بابایی

ترکیب استقلال تهران:
سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی و پیمان بابایی.

????حاشیه:
* استقلال پیروز سه دیدار از پنج تقابل اخیر با نفت مسجد سلیمان بوده و دو دیدار نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.
* نفت مسجد سلیمان در دیدار رفت فصل گذشته با نتیجه سه بر صفر مغلوب استقلال در مسجد سلیمان شده بود. بازی برگشت که آخرین بازی دو تیم در لیگ بیست و یکم بود هم با نتیجه مساوی بدون گل همراه بود.
* ترکیب استقلال در دیدار امشب نسبت به مسابقه اخیر دو تغییر داشته که طی آن آرش رضاوند و سجاد شهباززاده نیمکت‌نشین شده‌اند و سعید مهدی و پیمان بابایی به جای آنها بازی می‌کنند.
*هواداران مسجدسلیمانی که امروز فرصت حضور در ورزشگاه را پیدا کرده اند از ساعت ها قبل روی سکوها دیده می شوند و صدای ممتد شیپور آنها همه جا به گوش می رسد.
* بسیاری از خبرنگارانی که قصد پوشش خبری بازی را داشتند، دقایقی به شروع مسابقه هنوز موفق به ورود به ورزشگاه نشده  اند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم/ مکانی که ما برای ساخت مسجد در پارک قیطریه در نظر گرفتیم درختی ندارد و مانند تمامی پارک‌های تهران در پارک قیطریه هم مسجد ساخته می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین