Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@21:16:37 GMT

تنش در مادرید؛ بازیکن سابق رئال در اردوی دشمن

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۰۵۴۷

تنش در مادرید؛ بازیکن سابق رئال در اردوی دشمن

به گزارش "ورزش سه"، امضای قرارداد قرضی یک ساله بین دو باشگاه تاتنهام و اتلتیکو مادرید برای انتقال سرخی رگیلون به روخی بلانکو بدون شک خشم رئال مادرید از این مدافع اسپانیایی را به دنبال خواهد داشت.

رگیلون دو سال پیش به انگلیس آمد تا پیراهن تاتنهام را به تن کند و پیش از آن بازیکن رئال مادرید بود. رقابت شدید بین دو باشگاه پایتخت اسپانیا که رقابتی تاریخی است انتقال بازیکنان این دو باشگاه به باشگاه مقابل را پرتنش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه رگیلون مستقیما از رئال به اتلتیکو نمی‌پیوندد اما همین که او سابقه بازی در رئال را داشته برای عصبانیت رئالی‌ها کافی است.

اتلتیکو مادرید که امسال بعد از جدایی دفاع چپ این تیم، رنان لودی، و پیوستن او به ناتینگهام فارست به دنبال جذب مدافعی در این پست می‌گشت در نهایت موفق شد رگیلون را از تاتنهام جذب کند.

رگیلون در سال اول حضورش در تاتنهام روزهای خوبی را پشت سر گذاشت اما از زمان روی کار آمدن آنتونی کونته به عنوان مربی تاتنهام به مرور به حاشیه رفت تا اینکه در نهایت امسال تابستان به عنوان بازیکن مازاد به مدیران باشگاه معرفی شد.

این مدافع اسپانیایی که در آستانه جام جهانی قطر مصمم است خودش را به لوئیس انریکه ثابت کند تا بتواند در ترکیب لاروخا قرار بگیرد به این نتیجه رسیده که بازگشت به اسپانیا و بازی در اتلتیکو می‌تواند او را بیش از پیش در معرض توجه کادر فنی تیم ملی قرار دهد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!