Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرید نجفی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دوره از شنبه گذشته از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.

وی بیان داشت: تعمیق و ترویج معارف دینی و انقلابی، شکوفا کردن ظرفیت جوانان دانشجو با هدف رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی، تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیت های فرهنگی دانشگاه و تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه گیلان امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت های اجتماعی، تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه ها و استعدادیابی و استفاده حداکثر از توانمندی ها و ظرفیت های دانشجویان را از دیگر اهداف برگزاری دوره توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجویان فعال فرهنگی استان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: کارگاه های مهارتی، کرسی آزاد اندیشی، دیدار با نخبگان علمی و مسولان گیلان، نشست های معرفتی، بازدید علمی و فعالیت‌های ورزشی و تفریحی از جمله برنامه های این دوره برای دانشجویان شرکت کننده است.

 ۱۹ هزار دانشجو در دانشگاه گیلان تحصیل می کنند که ۴۰ درصد در دوره تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه ۶۰۰ دارد.

برچسب‌ها رشت سازمان امور دانشجویان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان امور دانشجویان گیلان رشت سازمان امور دانشجویان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم

جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در هفته‌های اخیر در اعتراض به نسل کشی در غزه و نیز در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحصن کردند که پلیس آمریکا ، صد‌ها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

در حمایت از این دانشجویان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز با برگزاری تجمع و شعار‌های مرگ بر اسرائیل و دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم، از دانشجویان معترض آمریکایی حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • معلمی که آموزه‌های زندگی را تدریس کند، هویت دانشجوی خودش را تقویت می‌کند
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند