Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران از تصمیم داور دیدار با پیکان مبنی بر اعلام پنالتی و سپس رد این تصمیم به شدت انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میثم بائو پس از تساوی یک - یک نساجی مازندران مقابل پیکان گفت: بازی در نیمه اول تقریباً برابر بود و هر دو تیم موقعیت داشتند. با این حال شیرازه بازی بر سر آن صحنه پنالتی به هم خورد و از داوران می‌خواهم کمی دقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی بیشتر از یک میلیون هوادار دارد که بازی را از تلویزیون تماشا می‌کنند. این اتفاقات در فوتبال حرفه‌ای زشت و زننده است.

وی با اشاره به اشتباهات داوری به ضرر نساجی ظرف سه هفته گذشته تصریح کرد: همین اتفاقات مقابل سپاهان و ملوان هم رخ داد. این ورزشگاه شرایط خوبی دارد؛ چرا بازی باید بدون تماشاگر باشد؟ باز هم درود به شرف بچه‌های تیم که 10 نفره شدند و پس از آن صحنه پنالتی خیلی افت کردند، اما خیلی خوب جنگیدند.

مطهری: دیگر قدرت مبارزه ندارم!

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران با اشاره به دیدار با مس کرمان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: این سه امتیاز در بازی‌های بعدی جبران می‌شود و نساجی به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردد. اگر این‌گونه سر ما را نبُرند، ان‌شاءالله در این بازی به کمک هواداران و همت بازیکنان و مربیان برای سه امتیاز می‌جنگیم.

بائو درخصوص اعتراض بازیکنان پیکان به تصمیم داور مسابقه در صحنه اعلام پنالتی یادآور شد: وضعیت صورت بازیکن ما معلوم است. شاید مدافع حریف توپ را زده باشد، اما بی‌احتیاطی کرده و همراه با توپ، به صورت بازیکن ما ضربه زده است. از بالا فکر کردیم که داور پنالتی گرفته و به دروازه‌بان حریف کارت قرمز نشان داده، اما دیدم ایوب کلانتری از زمین بیرون آمد!

حاشیه دیدار پیکان - نساجی| تغییر نظر عجیب داور بازی در صحنه پنالتی

وی با بیان اینکه داور حدود 15 متر با صحنه پنالتی فاصله داشت و فاصله کمک داور حدود 40 متر بود، خاطرنشان کرد: وقتی توپ به صورت بازیکن بخورد، خون جاری نمی‌شود. او مُشت خورد. من از این اتفاقات عصبی می‌شوم و مطمئناً هواداران ما ناراحت هستند. داور وقتی یک پنالتی را برمی‌گرداند، نباید به بازیکن حریف کارت قرمز هم نشان بدهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال صحنه پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از دیدار هیجان‌انگیز پیکان و مس در جام حذفی که با شکست خودروسازان همراه بود، در نشست خبری حضور یافت.

عنایتی درباره بازی با مس گفت: در ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. بازی را به دو بخش می‌توانیم تقسیم کنیم. بازیکنان باتجربه مس در شرایط پنالتی توانستند ضربات بهتری را بزنند اما از لحاظ وجهه ای، ما بازیکنان جوان را بازی دادیم زیرا لیگ برای ما خیلی مهم است. دستاورد بزرگی را برای پیکان توانستیم کسب کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان جوان ما در آینده حرف‌ها برای گفتن دارند. فوق العاده از آنها راضی هستم و از آنها تشکر می‌کنم که در فضای سنگین رفسنجان آنچه که ما می خواستیم به معرض نمایش گذاشتند. پشتوانه خیلی خوبی برای باشگاه پیکان هستند. باشگاه پیکان همیشه در پرورش استعداد جوان، پیش‌قدم بوده است.

سرمربی پیکان با اشاره به عملکرد خوب تیمش در مصاف با مس بیان کرد: خدا را شکر که در شرایط خوب طی 120 دقیقه بازی را به ضربات پنالتی کشاندیم و در ضربات پنالتی هر چقدر زننده ضربه پنالتی خوب باشد شانس نقش اول را دارد. برای بازیهای لیگ آماده می‌شویم که بازیهای سنگینی برای تیم ما خواهد بود. ان‌شاءالله با همین شرایط و انگیزه لیگ را آماده دهیم و با شرایط خوب لیگ را به پایان برسانیم.

عنایتی درباره ترکیب اولیه تیمش و بازی دادن به جوانان گفت: باشگاه پیکان نقش پررنگی در استعدادسازی دارد و بازیکنانی را به فوتبال کشور معرفی می‌کند.  از بین بازیکنانی که بازی دادم 8-9 نفر در تهران ماندند. شرایط حساس جدول در لیگ مقداری دست و پای ما را بست و گرنه می‌توانستیم بازیکنان جوان‌تر بیشتری را با خودمان بیاوریم و اگر مقداری شانس با ما بود شاید می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم. ضمن اینکه باشگاه مس رفسنجان بازیکنان باتحربه‌ای دارد. شاید از نتیجه ناراحت باشم اما از دستاوردی که برای باشگاه پیکان آوردم خیلی خوشحالم.

او اضافه کرد: تمام بازیکنان ما 18 تا 20 ساله هستند. میانگین بازیکنان امروز به 22 یا 23 می‌رسید. لیست امروز ما خیلی حوشحال‌کننده است.

دیگر خبرها

  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم