Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید طایف امروز سه شنبه در وبینار ملی طرح جهش تولید اظهار داشت: طرح جهش تولید در دیمزارها های لرستان طی سال زراعی جدید به وسعت ۳۵۰ هزار هکتار و در ۱۱ شهرستان استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: برای اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات چهار درصدی برای خرید ادوات کشاورزی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان با اشاره به اینکه این طرح با هدف افزایش تولید محصولات کشاورزی به اجرا در خواهد آمد، بیان کرد: افزایش درآمد کشاورزان و همچنین جلوگیری از مهاجرت آنها از دیگر مزیت‌های قابل توجه این طرح در استان است.

طایف گفت: در این طرح به دنبال افزایش سطح زیر کشت محصولاتی نظیر غلات، حبوبات، دانه‌های روغنی، گیاهان علوفه‌ای و … هستیم که تلاش خواهیم کرد با همکاری جهاد کشاورزی استان که در این طرح با مشارکت آن‌ها اجرا می‌شود به اهداف مورد نظر دست یابیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان تصریح کرد: آموزش کارشناسان امر، آموزش کشاورزان مجری، بیمه محصولات مشمول طرح، نظارت‌های فنی و.... به عنوان برنامه اجرایی این طرح به شمار می‌آید.

طایف با اهمیت بر شمردن این طرح با توجه به شرایط آب و هوایی استان، اظهار کرد: ۶۵ تن بذرمال نیز به صورت رایگان در اختیار کشاورزان برای استفاده در سال زراعی جدید توزیع خواهد شد.

کد خبر 5577695

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره جهش تولید جهاد کشاورزی لرستان هفته دولت بوشهر اربعین حسینی کرمانشاه ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان آمار کرونا گناوه دولت سیزدهم قزوین سانحه تصادف جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند

ایسنا/لرستان شهردار سلسله گفت: راه‌ و شهرسازی لرستان در طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری کند و به اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری دهد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید از ظرفیت قانون مولدسازی برای کمک به شهرداری‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در ماده ۲۲ قانون هوای پاک به صراحت وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که باید به آنها عمل کنند.

شهردار سلسله گفت: با هدف توسعه فضای سبز در شهرها، نیاز است راه و شهرسازی برخی املاک خود را برای سرانه فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی درباره تامین قیر برای شهرداری‌ها، بیان کرد: در لرستان کارخانه آسفالت داریم، اما قیر نداریم و حتی اگر قیر را تامین کنیم شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجازه برداشت شن و ماسه را از رودخانه نمی‌دهد.

او درباره تامین ماشین‌آلات در شهرداری‌های استان، گفت: سهم شهرداری الشتر از ماشین‌آلات عمرانی اندک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • آب سد سفیدرود رها سازی شد
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند