Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:01:55 GMT

بدون پیشنهاد، بدون جایگزین؛ صلح اجباری با رونالدو

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۱۱۵۱

بدون پیشنهاد، بدون جایگزین؛ صلح اجباری با رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو اصلا انتظار نداشت تابستان امسال برایش اینطور پیش برود. او زمانی که تصمیم به جدایی از منچستریونایتد گرفت، خودش و مدیر برنامه‌هایش کوچکترین شکی نداشتند که سیلی از پیشنهادها از باشگاه‌های گوشه و کنار دنیا از راه خواهد رسید.

اما در عوض رونالدو هشت هفته‌ای را پشت سر گذاشت که بدون شک او را بسیار آزار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مندس در این مدت سخت تلاش کرده که ماشین پولسازی‌اش، کریستیانو رونالدو، را در معرض توجه رسانه‌‌ای نگه دارد ولی با همه این تلاشها تا این لحظه پیشنهادی رسمی برای ستاره پرتغالی دریافت نشده است.

با گذشت زمان اینطور به نظر می‌رسید که جدایی رونالدو حتی برای یونایتد هم گزینه مفیدتری است. غیبت او در تور پیش‌فصل منچستریونایتد و تقریبا نیمکت‌نشین شدن کریستیانو در بازگشت به تیم اریک تن‌هاخ نشان می‌داد که شیاطین سرخ از ستاره پرتغالی‌شان ناراحت هستند. اما حالا شرایط به شکلی پیش رفته که به نظر می‌رسد تقدیر یونایتد و رونالدو در یک مسیر قرار گرفته و آنها بدون اینکه بخواهند باید همدیگر را تحمل کنند. مساله اینجا است که نه کریستیانو و نه منچستریونایتد چاره‌ دیگری ندارند.

منچستر می‌داند که دیگر پولی در خزانه باشگاه موجود نیست. شیاطین سرخ آخرین سنت‌های خود را برای خرید آنتونی از آژاکس خرج کردند و حالا باید دست‌کم تا ماه ژانویه با همین بازیکنان ادامه دهند. حتی اگر اندک پولی باقی مانده باشد اولویت اول اریک تن‌هاخ خرید یک دفاع راست و یک هافبک است. در این شرایط یونایتد ترجیح می‌دهد کریستیانو را در اختیار داشته باشد به این امید که شاید اریک تن‌هاخ در ادامه فصل از او بیشتر استفاده کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت

به گزارش همشهری آنلاین، یک صفحه توئیتری تصویری از یک پسربچه در کنار مجسمه کریستیانو رونالدو را پست کرد و نوشت: «این پسربچه مجسمه کریستیانو رونالدو را با سنگ آهک ساخت».

هرچند هواداران بلافاصله متوجه شدند که این مجسمه واقعی نیست و با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده، و با این حال معتقدند که این تصویر از تمام مجسمه‌هایی که تا به الان از چهره فوق‌ستاره پرتغالی ساخته شده بهتر است.

کد خبر 847471 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟